Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FREJA Transport & Logistics este un client tradițional, de aproape 20 de ani, al Schmitz Cargobull, cu sediul în Danemarca, și una dintre primele companii care a folosit, în urmă cu 12 ani, sistemul telematic al producătorului german.

Din cauza restricțiilor din perioada pandemiei însă, cele două companii nu au putut sărbători acum doi ani aniversarea unui deceniu de colaborare în ceea ce privește soluția de management al flotei, astfel că festivitățile s-au organizat abia zilele trecute.

Compania daneză a echipat cu TrailerConnect® și semiremorcile izoterme, și prelatele, și pe cele frigorifice, astfel încât să știe locația acestora, dar și să aibă acces la diagnoză rapidă a tuturor componentelor și la informațiile despre temperatura din spațiul de marfă și să crească eficiența și siguranța transportului.

Până în prezent peste 2.000 de semiremorci ale FREJA au fost echipate cu TrailerConnect®, pentru optimizarea proceselor de transport și a transparenței.

Un alt avantaj al folosirii soluției telematice este reducerea de emisii de CO2, prin evitarea curselor fără încărcătură.

Flota firmei daneze include mai ales semiremorci Schmitz Cargobull, dintre care peste 75% sunt prelate. Toate beneficiază și de contract de service, pentru disponibilitate mai mare și costuri de exploatare mai mici, și cu ele se transportă mai ales confecții, produse farmaceutice și mărfuri generale.

La sfarsitul lui martie, Schmitz Cargobull a achizitionat o noua presa pentru producerea spumei panourilor Ferroplast, destinata fabricii din Panev?žys (Lituania) si datorita ei capacitatea de productie a crescut de la 10 la 30 de vehicule izolate pe zi. Astfel, clientii vor beneficia de mai multa flexibilitate prin scurtarea termenelor de livrare si prin numarul mai mare de versiuni disponibile, care tin cont mai mult de specificul tarii unde sunt livrate, asa cum a explicat Roland Klement, director tehnic Schmitz Cargobull.
In uzina lituaniana se produc semiremorci cu prelata S.KO, semiremorci frigorifice, dube M.KO pentru camioane si vanuri de la 12 t in sus, dube Z.KO cu axa centrala si dube A.KO, iar capacitatea suplimentara va fi folosita mai ales pentru extinderea gamei de dube si remorci.

Camioanele cu duba M.KO sunt folosite in special in distributia in interiorul oraselor si pentru transport local, iar noua presa pentru spuma va servi mai ales la realizarea lor, sporindu-le proprietatile de izolare. In cazul acestora cadrul boltat garanteaza compatibilitatea cu toti producatorii de camioane, iar modelul gaurilor din cadru permite caroseriei sa fie fixata in punctele specifice ale fiecarui autovehicul, si in functie de sarcina de transport si de cerintele clientilor caroseria poate fi ajustata din punct de vedere al lungimii si al sistemelor de ancorare.