Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Krone a livrat în octombrie 40 de semiremorci noi cu prelată, 30 de Profi Liner și 10 Mega Liner, toate cu Safe Curtain și cu echipări specifice pentru Marea Britanie, către STERAC Transport & Logistik GmbH, companie pentru care, inclusiv după Brexit, Regatul Unit rămâne o piață foarte importantă.

Cele 40 de semiremorci sunt echipate cu sisteme Krone Telematics, astfel încât clienții să aibă vizibilitate online asupra tuturor informațiilor despre exploatarea vehiculelor. De altfel, așa cum remarcă și reprezentanții Krone, tot mai mulți transportatori optează pentru digitalizare și pentru servicii adaptate modelului lor de activitate, ceea ce este un stimulent și pentru producător să creeze și mai multe servicii.

STERAC Transport & Logistik GmbH are 80-10 de curse/zi către toate destinațiile din Europa, din Portugalia până în Estonia, iar în birourile sale lucrează angajați bine pregătiți și cunoscători ai tuturor limbilor vorbite pe continent. Flota companiei numără 10 autotractoare și 200 de semiremorci proprii, din care 170 Krone, deci activitatea se bazează pe colaborări cu numeroși subconctractori.

Compania germană are și 41.000 m2 de depozitare și oferă și servicii logistice și vamale, dar și servicii adaptate cerințelor specifice ale clienților.

Semiremorca a fost modernizată treptat în ultimii ani, iar acum se prezintă ca un vehicul de mare volum inovator, cu greutate proprie mai mică de 6.500 kg, sau chiar de 5.900 kg, în varianta Ultra-Light. Principalele avantaje pe care le aduce în operare sunt ajustarea ușoară a înălțimii (datorită noului design, acoperișul liftabil hidraulic se deschide și se închide cu până la 500 mm fără efort semnificativ), manevrarea comodă (datorită prelatei Safe Curtain care permite și ancorarea mărfurilor, încărcarea și descărcarea se fac rapid și sigur), versatilitatea foarte mare (datorită sistemului modular sofisticat, semiremorca se poate adapta la numeroase cerințe ale clienților, de la transport intermodal la extinderea hidraulică a lățimii în spate, cu până la 500 mm pe fiecare parte, pentru încărcături late) și durata de viață mare (datorită șasiului tratat KTL și componentelor pre-galvanizate, protecția anticoroziune este foarte bună).

Krone a fost, așa cum subliniază reprezentanții companiei, primul care a introdus semiremorcile de mare volum în producția de serie, iar experiența aceasta îndelungată se reflectă în numeroasele detalii practice care au apărut de atunci în echiparea Mega Liner.