Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Primul hipermarket 100% online din România, Freshful by eMAG estimează o dublare a vânzărilor pentru produsele alimentare, ajungând până la 5.000 de comenzi pe zi în așteptarea sărbătorilor de iarnă.

De asemenea, Freshful by eMAG precizează că românii se pregătesc în acest an mai temeinic față de anul precedent. Bugetul alocat de clienți pentru masa de Crăciun variază între 500 și 1.000 de lei, cele mai căutate produse fiind carnea de porc, cozonacul, vinul spumant, citricele și diverse brânzeturi.

Oamenii au început pregătirile pentru sărbătorile de iarnă cu aproape 10 zile înainte, cu un trafic în platformă crescut de 15%, comparativ cu o perioadă normală din an. În medie, cei mai mulți dintre clienți plasează câte două comenzi. Cel mai căutat produs este carnea de porc pentru care hipermarketul online s-a pregătit cu o cantitate de patru ori mai mare decât într-o lună normală. Totodată, coșul de cumpărături este completat și cu produse specifice de sezon, așa cum specialitățile tradiționale – mezeluri, jumări, piftie, șorici, urechi de porc, sarmale, tobă de porc și curcan, caltaboș, lebăr sau cozonaci.

În plus, Freshful by eMAG a introdus în ofertă și peste 50 de produse din carne și alimente gata preparate, precum sarmalele, piftia de porc și de curcan, amestecul gata preparat pentru salata de boeuf sau produse tradiționale cum este chișca, carnea sau cârnații la garniță. La categoria produse speciale, s-a adăugat porchetta din purceluș întreg de lapte, rață de curte, curcan sau carne de porc gata de gătit. De asemenea, platforma cuprinde și peste 30 de sortimente de cozonaci și panettone, dar și ciocolată, fructe exotice sau vinuri spumante. Per total, peste 6.500 de kilograme de cozonac într-o sortimentație variată și mai mult de 28.000 de litri de vin și vin spumant. Retailerul online s-a pregătit cu peste 130 de produse dulci de sezon pentru cererea sporită și cu o gamă variată de dulciuri specifice Crăciunului și câteva specialități internaționale cum sunt castanele glazurate. 

Anul acesta, românii adaugă și produse exotice pe masa de sărbători, inclusiv pește, fructe de mare (somon, creveți) și fructe exotice (avocado sau mango). Printre specialitățile internaționale se află Jamon Serrano, salam Salchichon sau Fuet ori brânzeturi franțuzești, foie gras, stridii sau melci. 

Tendințele indică și interesul crescut pentru cadouri gata ambalate, produse vegane și pachete cadou cu băuturi spirtoase.

În acest an, există o deschidere crescută față de produsele vegane, iar Freshful by eMAG a adăugat în ofertă peste 50 de preparate vegetale alternative pentru cârnați, mici, carne tocată, mezeluri, creme și brânzeturi, dar și patru tipuri noi de cozonaci vegani. 

Tendințele evidențiază că, în privința băuturilor spirtoase, consumatorii se îndreaptă către pachetele cadou, preferate fiind cele cu pahare, iar oferta a fost extinsă cu o selecție de 27 de produse, în creștere cu peste 200%, inclusiv cu 30 de noi tipuri de șampanie. În total, peste 1.100 de etichete de vin și spumant, 550 de tipuri de băuturi spirtoase, precum și băuturi non-alcoolice, precum gin, vin sau spumant fără alcool.

În coșurile de cumpărături se regăsesc și decorațiuni de Crăciun, seturi de cadouri cosmetice și jocuri pentru copii.

Freshful by eMAG a extins programul de lucru și a suplimentat flota de mașini și livratori. Comenzile pot fi plasate în toată această perioadă, în zilele 18 – 23 decembrie până la ora 24:00, cu excepția zilelelor de 25 – 26.12 și 01 ianuarie, când nu se vor face livrări. 

„Sărbătorile de iarnă sunt pentru noi una dintre cele mai încărcate perioade, tocmai de aceea ne-am pregătit din timp și am diversificat foarte mult oferta. Am luat în calcul atât produsele proaspete, cât și pe cele tradiționale, specifice Crăciunului. Astfel, în platforma noastră, oamenii găsesc în orice moment 18.000 de produse, dintre care 1.000 sunt în ofertă. Am observat că oamenii preferă să facă cumpărăturile de sărbători prin două comenzi: una principală și atent planificată, cu o valoare mare, în care includ cele mai multe dintre produsele necesare, și o a doua, care vine în completare cu produse mai puține, în special cele proaspete. Pentru că ne așteptăm la un vârf de până la 5.000 de comenzi pe zi, am crescut echipa cu 100 de colegi noi astfel încât produsele să ajungă simplu și rapid pe mesele clienților noștri.”,

a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

În pregătirea ediției Black Friday cu numărul 13, eMAG a venit cu peste 2,8 milioane de oferte, construite în colaborare cu mii de comercianți, care vând pe platforma eMAG, fiind rezultatul a peste 10 luni de negocieri cu furnizorii.

Valoarea totală a reducerilor pregătite pentru acest eveniment se ridică la peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte au cel mai bun preț din acest an.

Intenția de cumpărare a consumatorilor pentru Black Friday a crescut la 57% în creștere față de anul precedent. Potrivit unui studiu Kantar România, realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2.001 de respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național, categoriile de produse populare sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%). Totodată, consumatorii au alocat un buget mediu de 2.855 de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior.

eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei pentru această ediție, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul precedent.

Investițiile în depozite și tehnologie îi va permite platformei eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa hub-ului logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică pot procesa cu 20% mai multe comenzi față de anul anterior, iar investițiile în tehnologie de procesare în depozit permit reducerea cantității de ambalaje cu 10%. Programul Fulfilment by eMAG permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022.

Mai mult, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday și a firmelor de curierat, eMAG se pregătește să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.

Peste 2 milioane de clienți eligibili au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet sau cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

În ziua de Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, pentru cei care cumpără un abonament Genius, oferta fiind valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul.

Pe 10 noiembrie, clienții eMAG pot găsi o gamă variată de produse, de la produse cosmetice și electrocasnice mici la televizoare, smartphone-uri, laptopuri, haine, produse pentru casă și grădină. De asemenea, există produse speciale, cum ar fi vouchere de avion cu reduceri de până la 50%, pachete de înfrumusețare, nopți de cazare, aur, mașini și motociclete, carne de porc și mezeluri, ceasuri și bijuterii de lux.

„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune.”,

a menționat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.