Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Postis, primul startup LogTech din România, a lansat un instrument ce permite cumpărătorilor finali să aleagă modul în care doresc să le fie livrate comenzile, aceștia putând să opteze unde, când și cum să fie efectuată livrarea. Magazinele online care utilizează deja Delivery Widget-ul Postis se bucură de o rată scăzută de abandon a coșului de cumpărături și de creșterea ratei de conversie datorată flexibilității îmbinate cu ușurința de a alege.

Noul tool poate fi integrat ușor în orice site de eCommerce, plug&play și fără dezvoltări semnificative. Acesta deschide către cumpărătorii online posibilitatea de a alege modul în care vor să le fie livrate comenzile, în funcție de program, obiceiurile de cumpărare, locul în care se află la un moment. În funcție de opțiunile de livrare pe care le are active retailerul respectiv în Platforma Postis, clienții finali aleg:

În acest fel, retailerii online pot îmbunătați experiența de cumpărare și închidere a coșului și cresc retenția și loialitatea clienților lor. Livrarea și post-livrarea au devenit parte din experiența de cumpărare și modul în care coletele se livrează poate influența decizia de cumpărare. Se întâmplă de multe ori ca un colet întârziat sau cu ambalajul rupt să fie refuzat, ceea ce transformă o vânzare care aparent s-a încheiat cu succes într-un generator de costuri cu returul, reintroducerea produselor în stoc, reambalarea și revânzarea, uneori la preț redus“, arată compania într-un comunicat.

Delivery Widget-ul face parte din suita de aplicații IT dezvoltate de Postis pentru a transforma procesele de logistică și livrare în instrumente puternice de marketing, customer engagement și loializare. Printre acestea, mai amintim: