Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a anunțat o schimbare de nume pentru una dintre cele mai apreciate băuturi răcoritoare din portofoliu. Astfel, Pepsi Max va deveni acum cunoscută sub numele de Pepsi Zero Zahăr.

Noua modificare reflectă angajamentul companiei de a oferi o opțiune răcoritoare pentru consumatorii care doresc să se bucure de gustul caracteristic al Pepsi fără a consuma zahăr.

Pepsi Zero Zahăr va avea un ambalaj nou, redefinit în totalitate, reflectând autentic valorile brandului. Noua schimbare reprezintă un angajament solid pentru a se adapta la preferințele dinamice ale consumatorilor, evidențiind devotamentul continuu față de inovație și relevanță în piață.

Pepsi anunță o campanie amplă și plină de umor pentru a marca lansarea noului nume, Pepsi Zero Zahăr. Atrăgând Generația Z și publicul larg, tonul ironic subliniază asumarea „complicăciunea” și focalizarea asupra esențialului – transmiterea mesajului „același gust Max, Zero Zahăr”. Programată între 15 februarie și 15 aprilie, campania va include materiale video cu comedianul Bogdan Dracea, precum și prezența în digital, outdoor, vizibilitate și activități în eCommerce, comerțul tradițional și modern.

„Ne-am ascultat consumatorii și am înțeles că aceștia doresc o comunicare mai directă și mai transparentă cu privire la produsele pe care le consumă. Prin această schimbare, ne concentrăm pe esența produsului – zero zahăr- și începând de acum, veți găsi aceeași băutură delicioasă, cu același gust intens, sub noul nume de Pepsi Zero Zahăr. Mai mult de atât, această schimbare face parte și din procesul strategic de unificare a celor 2 branduri sub aceeași umbrela.”,

a declarat Mihaela Hristea Senior Marketing Manager Beverages.