Cristi Movilă, acționar și asociat al companiei columbiene ITGlobers, a fost numit CEO-ul companiei pentru regiunile EMEA și APAC. ITGlobers are birouri în opt țări din America Latină și Europa și este specializată în servicii și soluții tehnologice pentru implementarea și optimizarea platformelor de comerț electronic, dezvoltarea de soluții software personalizate, integrarea sistemelor și dezvoltarea aplicațiilor mobile.
Cu o experiență de peste 17 ani în domeniul e-commerce, Cristi Movilă a construit și gestionat numeroase proiecte pentru lideri din piața de retail. În ultimii ani, a ocupat poziția de președinte ARMO și general manager pentru Europa Centrală și de Est al VTEX, o companie care dezvoltă soluții software pentru comerțul digital.
„În noul meu rol îmi propun extinderea prezenței ITGlobers în EMEA și APAC. În Europa Centrală și de Est accelerăm prin deschiderea unui nou hub în București, care va deservi toată regiunea și va contribui la creșterea cifrei de afaceri a companiei. Dezvoltarea și implementarea soluțiilor bazate pe inteligență artificială (AI First) vor constitui principalul focus pentru a îmbunătăți productivitatea și eficiența clienților noștri. Compania are clienți în 15 țări, printre cei de la nivel european numărându-se OBI, Whirlpool, Beko, Casino, Auchan, Cora, Yamamay, Dunnes sau Euro Supermercatos. În România, ne propunem să continuăm această creștere și să investim în parteneriate solide cu lideri din comerțul local și regional.”,
a declarat Cristi Movilă, noul CEO & Partner pentru EMEA și APAC al ITGlobers.
Cristi Movilă coordonează echipele responsabile de dezvoltarea proiectelor de comerț digital, operațiuni back-office și planuri de suport optimizate prin inteligență artificială. Activitățile includ training tehnic personalizat și design UX/UI inovator.
ITGlobers se diferențiază prin utilizarea tehnologiilor bazate pe AI, care sporesc performanța și eficiența proceselor, oferind soluții integrate și inovatoare. În 2023, ITGlobers a ajuns la 200 de angajați la nivel global, cu birouri în Europa, inclusiv în Valencia, Madrid, Barcelona și București.
„ITGlobers are o echipă solidă și parteneriate strategice cu lideri globali în tehnologie, cum ar fi AWS, Microsoft, OpenAI și NVIDIA, și comerț digital, precum VTEX, Salesforce, Commercetools, Mirakl, Shopify sau SCAYLE, ceea ce oferă o bază excelentă de creștere pe termen lung.“,
a adăugat Cristi Movilă.
VTEX, platforma enterprise de comerț digital pentru branduri și retaileri de primă mână, a anunțat un parteneriat cu Pinterest.
Noua colaborare va permite celor 2.600 de clienți globali ai VTEX să profite de audiența a Pinterest, oferindu-le posibilitatea de a-și face produsele disponibile pentru cumpărare unui public care planifică și cumpără activ. Prin integrarea cataloagelor de produse și crearea de Pins, brandurile pot derula campanii de cumpărături performante pe Pinterest, extinzându-și astfel amprenta de comerț social și conectându-se cu mai mulți clienți.
Clienții VTEX, inclusiv Whirlpool, Blaisten și Easy, se numără printre primii care au testat parteneriatul cu Pinterest. Aceștia folosesc acum cataloagele Pinterest pentru a îmbunătăți experiențele clienților, de la inspirație până la acțiunea de cumpărare.
„Cu peste o jumătate de miliard de utilizatori activi lunar, Pinterest aduce pe platforma sa mai multe produse relevante pe care utilizatorii noștri le îndrăgesc. Parteneriatul nostru cu VTEX este o altă modalitate pentru marile branduri și clienții regionali de a se conecta cu utilizatorii noștri care caută inspirație și cumpărături într-un loc pozitiv și inspirat online.”,
a declarat Matt Hogle, vicepreședinte al Organizației Globale de Vânzări la Pinterest.
„La VTEX, dăm posibilitatea marilor branduri de întreprinderi globale să își mențină agilitatea și să ofere experiențe de cumpărare fără întreruperi de oriunde. Cu cel mai recent parteneriat de comerț social, VTEX joacă un rol esențial în transpunerea inspirației descoperite pe platforma Pinterest în conexiuni autentice cu consumatorii pentru multe dintre cele mai populare branduri din lume care le alimentează experiența de comerț. Acest lucru va atrage multe angajamente semnificative care vor revigora creșterea organică și vor promova o comunitate vibrantă, pe măsură ce continuăm să creăm cea mai bună experiență de comerț unificat.”,
a completat Santiago Naranjo, CRO la VTEX.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit