Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În pregătirea ediției Black Friday cu numărul 13, eMAG a venit cu peste 2,8 milioane de oferte, construite în colaborare cu mii de comercianți, care vând pe platforma eMAG, fiind rezultatul a peste 10 luni de negocieri cu furnizorii.

Valoarea totală a reducerilor pregătite pentru acest eveniment se ridică la peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte au cel mai bun preț din acest an.

Intenția de cumpărare a consumatorilor pentru Black Friday a crescut la 57% în creștere față de anul precedent. Potrivit unui studiu Kantar România, realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2.001 de respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național, categoriile de produse populare sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%). Totodată, consumatorii au alocat un buget mediu de 2.855 de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior.

eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei pentru această ediție, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul precedent.

Investițiile în depozite și tehnologie îi va permite platformei eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa hub-ului logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică pot procesa cu 20% mai multe comenzi față de anul anterior, iar investițiile în tehnologie de procesare în depozit permit reducerea cantității de ambalaje cu 10%. Programul Fulfilment by eMAG permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022.

Mai mult, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday și a firmelor de curierat, eMAG se pregătește să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.

Peste 2 milioane de clienți eligibili au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet sau cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

În ziua de Black Friday, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, pentru cei care cumpără un abonament Genius, oferta fiind valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul.

Pe 10 noiembrie, clienții eMAG pot găsi o gamă variată de produse, de la produse cosmetice și electrocasnice mici la televizoare, smartphone-uri, laptopuri, haine, produse pentru casă și grădină. De asemenea, există produse speciale, cum ar fi vouchere de avion cu reduceri de până la 50%, pachete de înfrumusețare, nopți de cazare, aur, mașini și motociclete, carne de porc și mezeluri, ceasuri și bijuterii de lux.

„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune.”,

a menționat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, împreună cu Compania Națională „Poșta Română” și eBay, au lansat proiectul e-export nation, cu scopul de a sprijini creșterea exporturilor online ale afacerilor românești. Platforma e-export nation facilitează activitatea de export online și își propune să contribuie la dezvoltarea IMM-urilor din România.

Afacerile românești care se înregistrează în acest program sunt sprijinite în exportul produselor lor în peste 190 de țări prin intermediul platformei eBay, una dintre cele mai mari platforme de comerț electronic din lume. Astfel, clienții din diferite țări care achiziționează produse de la comercianții români beneficiază de costuri optime de livrare și timp rapid de livrare, folosind serviciile Poștei Române.

IMM-urile se pot înscrie în program prin intermediul website-ului https://export.ebay.com/ro/e-export/ beneficiind de avantaje, precum listarea gratuită a produselor pe eBay în primele trei luni, instruire personalizată și tarife reduse.

De asemenea, clienții internaționali care folosesc Poșta Română pentru livrare beneficiază de reduceri tarifare pentru anumite categorii de servicii, preluare gratuită, livrări rapide de 2-3 zile prin serviciul EMS (Express Mail Service) și costuri reduse pentru volume mari.

Detaliile privind eligibilitatea IMM-urilor care doresc să se înscrie în programul e-export nation, precum și lista completă a beneficiilor oferite de partenerii programului, sunt disponibile pe platforma https://export.ebay.com/ro/e-export/.

Partenerii programului e-export nation includ Compania Națională „Poșta Română”, liderul național în servicii poștale, și Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, care deține o parte semnificativă din acțiunile Companiei Naționale „Poșta Română”. Acești parteneri sprijină programul și consideră că angajații Poștei Române joacă un rol esențial în procesul de digitalizare a României. Mai multe informații despre serviciile oferite de Compania Națională „Poșta Română” pot fi găsite pe website-ul www.posta-romana.ro, iar detalii despre proiectele și programele de digitalizare desfășurate de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării pot fi găsite pe website-ul https://mcid.gov.ro/.

„Comerțul online românesc este una dintre industriile naționale care înregistrează creșteri exponențiale de la an la an. Între 2018 și 2022, statisticile arată o creștere de peste 80% a acestui segment, ajungând în prezent la o valoare nominală de peste 6,3 miliarde de euro. Considerăm că programul e-export nation are un potențial catalizator pentru continuarea și chiar accelerarea acestei rate de creștere. De asemenea, prin deschiderea pieței la comerțul electronic transfrontalier, urmărim să sprijinim creșterea performanțelor IMM-urilor din România și crearea de noi fluxuri de venit pentru acestea.“,

a declarat Sebastian Burduja, ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării.

„România este una dintre țările cu cea mai rapidă creștere din portofoliul nostru de piețe emergente. Prin programul e-export nation ajutăm IMM-urile românești să fie vizibile pentru cei 133 de milioane de cumpărători activi pe care eBay îi are în 190 de piețe din întreaga lume. Le oferim sfaturi practice pentru a putea folosi eficient serviciile și oportunitățile de export, precum și multe alte beneficii de economisire a costurilor. În esență, le arătăm cum pot să-și dezvolte afacerea și să se extindă la nivel global.”,

a precizat Michael Sokolovsky, Head of Communications & Marketing eBay EMEA emerging markets.

„Dorim să ușurăm startul comercianților români pe piața globală prin facilitățile pe care Compania le oferă prin acest program, astfel încât ei să se poată concentra mai mult pe viziunea antreprenorială și pe felul în care își pot dezvolta afacerile pe termen lung. Această inițiativă este doar un prim pas în a aduce antreprenoriatul românesc în rândul priorităților Poștei Române. Credem în parteneriatul lansat astăzi și în faptul că prin educarea IMM-urilor către e-commerce contribuim la stimularea producției românești și a exportului.”,

a declarat Valentin Ștefan, Director General al Companiei Naționale „Poșta Română”.