Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Li Auto, liderul pe piața vehiculelor electrice din China, a oferit cumpărătorilor pe 13 martie o politică de garanție a prețului pentru vehiculele sale electrice, în temeiul căreia compania ar rambursa diferența de preț, dacă prețul oficial al modelului achiziționat s-ar reduce în termen de 90 de zile de la plasarea comenzii.

Noua măsură se va aplica tuturor celor trei modele Li Auto aflate la vânzare până la sfârșitul lunii martie și își propune să-i asigure pe potențialii cumpărători că nu există reduceri de preț la orizont, a informat, luni, agenția de presă „The Paper” din Shanghai, citând un agent de vânzări Li Auto.

Zeci de companii auto, inclusiv BYD, Volkswagen, Changan, Toyota, Mercedes-Benz și BMW, au oferit reduceri de prețuri după ce producătorul auto de stat Dongfeng a micșorat prețul cu 40% pentru unele mașini din provincia Hubei la începutul acestei luni și pe fondul unui război al prețurilor la vehiculele electrice care a început după retragerea subvențiilor guvernamentale pentru vehiculele noi energetice.

Potrivit unui studiu realizat de easySales raportat la baza proprie de clienți, 40% dintre magazinele din platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales vor avea reduceri între 10-20% de Black Friday.

94,7% dintre magazinele din platformă vor lansa campanii de reduceri în acest sfârșit de săptămână, astfel că peste 10% dintre comercianți vor practica prețuri chiar și cu 50-70% mai mici.

În procente, categoriile care vor avea cele mai mari reduceri sunt:

În privința rezultatelor favorabile dintre comercianți, 78,9% se axează pe promovare, 63,2% pe un site optimizat, 55,3% pe automatizări, precum și, în egală măsură, pe un serviciu îmbunătățit de relații cu clienții.

Clienții easySales consideră că în perioada Black Friday cei care vor avea cele mai mari vânzări sunt cu 57,9% – eMag Marketplace, 26,3% – site-urile proprii și 5,3% – Doraly Marketplace. De asemenea, în cadrul conferinței eCommerce Talks by easySales s-a anunțat că vânzătorii vor putea plasa reduceri și pe platformele Decathlon și Flanco, integrate în easySales.