MHS Truck & Bus Group a expus, in premiera, la SIAB 2018, camionul MAN TGX 18.500, cu noul design interior al cabinei. Modelul prezentat anul acesta la Romexpo a fost dotat cu un motor de 500 CP (Euro 6c), cutie de viteze automata MANTipMatic, retarder, cea mai mare cabina (XXL), pachet MAN Media Navigatie profesional, MAN EfficientCruise si EfficientRoll si pachet siguranta Plus (ACC, LGS, EBA). Reprezentantii importatorului au anuntat ca, incepand cu cel de-al doilea trimestru, vor desfasura trei campanii surpriza pentru clientii de transport international. Anul acesta sunt preconizate si doua campanii dedicate vehiculelor de constructii, clientii de autobasculante si autobetoniere beneficiind de trei ani de garantie la grupul motopropulsor, de mentenanta gratuita si de garantie extinsa pentru sistemul de tratare a noxelor, alternator si compresorul de aer. Toate aceste campanii de promovare au ca tinta mentinerea sau chiar majorarea cotei de piata de 17% de anul trecut, precum si o crestere semnificativa, in urmatorii 2-3 ani, pe zona de servicii after-sales.
Vehiculul expus la SIAB, vandut deja catre un client traditional MAN, beneficiaza si de un pachet exterior Style (bull bar, proiectoare pe cabina, jante aluminiu Alcoa), de pachetul Style Professional (interior Lux, tapiterie scaune din piele Alcantara, clima in stationare) si de un pachet de lumini si vizibilitate Plus (faruri Xenon, pachet full LED). Noua cabina a TGX aduce un confort sporit, maneta schimbatorului de viteze e acum in bord, in vreme ce un frigider cu design imbunatatit intra perfect sub pat. Cutia de viteze pe modelul expus e noua, realizata in colaborare cu Scania, cu performante mai bune decat precedenta transmisie de la ZF. „Ne asteptam ca noul model sa ne sprijine in consolidarea pozitiei pentru transportul pe distante lungi, in conditiile in care, in anii precedenti, MAN a fost focusat mai degraba pe vehicule specializate, de distributie si constructii, pe vehicule speciale de interventie rapida, masini de pompieri sau pentru agricultura“, a punctat directorul de vanzari Stelian Crit. „In ultimii trei ani am reusit sa ne majoram foarte mult cota de piata pe acest segment. Avand un nou interior, adaptat cerintelor moderne din traficul international, speram sa ne pastram cota castigata in acest segment, mai ales ca acesta va echipa toate camioanele produse de la 1 ianuarie 2018.“
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit