Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Thermo King, lider în soluții durabile de control al temperaturii în transporturi și marcă strategică a inovatorului global în domeniul climei Trane Technologies (NYSE: TT), anunță lansarea telematicii TracKing Pro.

Noua ofertă digitală premium valorifică puterea algoritmilor de ultimă generație și reținerea automată pentru a optimiza performanța flotelor de transport și a ajuta companiile să opereze mai eficient.

„În calitate de lider de inovație și de piață, Thermo King se angajează nu numai să ofere soluții digitale care să răspundă nevoilor în continuă evoluție ale clienților și ale industriei, ci și să faciliteze clienților menținerea unor flote eficiente și sustenabile. Sistemul telematic TracKing Pro oferă proprietarilor și managerilor de flote date esențiale și informații utile, când și unde au nevoie, pentru a ajuta la optimizarea performanței și la creșterea profitabilității.”,

a declarat Dominic Hand, vicepreședinte al departamentului IT și al produselor conectate pentru Thermo King Americas.

Sistemul telematic TracKing Pro oferă date esențiale despre consumul de combustibil, energie electrică și posibilități de îmbunătățire a timpului de funcționare.

Prin identificarea oportunităților de economisire a combustibilului, companiile pot reduce costurile, ceea ce va contribui la creșterea profitabilității.

În plus, algoritmul avansat și capacitățile de analiză predictivă fac posibilă anticiparea locurilor în care pot apărea defecțiuni, furnizând în avans alertele necesare. Perspectivele de triaj al alarmelor aduc informații valoroase echipelor interne care monitorizează flotele, ajutându-le să înțeleagă și să rezolve rapid alarmele, crescând în cele din urmă timpul de funcționare.

De asemenea, managerii de flote trebuie să înțeleagă ce determină costurile și ineficiența în cadrul operațiunilor lor. Utilizând informații din miliarde de puncte de date săptămânale de la unitățile Thermo King active în transport, tabloul de bord de analiză oferă informații de referință bazate pe măsurători din întreaga industrie. Clienții pot compara consumul de energie și operațiunile flotei lor cu cele mai bune flote din clasa lor. Această caracteristică le permite clienților Thermo King să identifice zonele de îmbunătățire și să implementeze strategii bazate pe date.

Operațiuni durabile

Într-o lume din ce în ce mai conștientă de mediul înconjurător, sistemul telematic TracKing Pro permite clienților să cuantifice în tone metrice emisiile de CO₂ ale vehiculelor companiei, atât pentru operațiunile cu motorină, cât și pentru cele cu standby electric. Cu ajutorul acestor date, flotele pot funcționa mai durabil și își pot reduce amprenta de carbon, în timp ce depun eforturi pentru a îndeplini obiectivele ESG ale organizației.

În plus, sistemul telematic TracKing Pro rezumă datele cantitative și oferă rapoarte care pot fi comunicate cu ușurință părților interesate cheie. Interfața simplă și intuitivă le permite utilizatorilor să adune datele de care au nevoie pentru a identifica economisirea costurilor și responsabilitatea ecologică a organizației lor.

În calitate de lider de inovație și de piață, Thermo King plănuiește să dezvolte soluții telematice centrate pe client, menite să ofere companiilor de transport datele operaționale necesare pentru a îmbunătăți eficiența flotei, a reduce riscurile de pierdere a încărcăturii și a crește timpul de funcționare.

Sistemul telematic TracKing Pro este inclus cu Centrul de operare de la distanță Thermo King și dispune de asistență rutieră rapidă și inovatoare pentru unitățile frigorifice de transport (TRU). Centrul de operare de la distanță include toate caracteristicile pachetului telematic TracKing Pro, plus triajul profesional 24/7, rutarea inteligentă și acoperirea garanției pentru defecțiunile prevăzute.

Administratorul Sistemului național de Garanție-Returnare (SGR), RetuRO Sistem Garanție Returnare anunță toți producătorii de băuturi că, începând cu data de 20 iunie 2023, vor putea accesa platforma prin intermediul site-ului www.returosgr.ro.

Sistemul se adresează producătorilor din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin, băuturi spirtoase, care comercializează pe piață ambalaje primare nereutilizabile din plastic, aluminiu sau sticlă, cu dimensiuni între 0,1 litri și 3 litri, precum și celor care au finalizat înregistrarea pe www.returosgr.ro.

Prin accesarea platformei, producătorii pot semna Contractul de prestări servicii pentru Producători. Documentul poate fi găsit din contul de utilizator, la secțiunea „Producător/ Documente și Contracte”, iar mai multe detalii sunt disponibile în platformă la secțiunea „Profilul meu/ Tutoriale video și ghiduri utilizatori/ Semnare contract”.

În perioada 18 aprilie – 2 mai 2023, contractul de prestări servicii a fost disponibil pentru consultare celor înregistrați în baza de date, potrivit unui comunicat de presă.

Pașii preliminari pentru a putea semna contractul și a beneficia de serviciile Sistemului național de Garanție-Returnare:

• Persoana desemnată în relația cu administratorul SGR completează toate informațiile solicitate, în conformitate cu prevederile legale, respectiv: numărul de unități de ambalaje SGR și greutatea aferentă a ambalajelor, exprimată în kilograme, introduse pe piața națională în anul 2022, defalcate pe fiecare lună, categorii de produse conținute, tip de material pe subcategorii, inclusiv culoarea materialului (pentru plastic) și dacă plasticul conține barieră de oxigen (în principal pentru produsele alcoolice), volumul (număr de mililitri) pe unitate de ambalaj. Mai multe detalii sunt disponibile în “ghidul de raportare pentru producători pe tipuri de ambalaj” https://youtu.be/vNIXCTXN8aw și în secțiunea de întrebări și răspunsuri disponibilă pe site: https://returosgr.ro/info-producatori-faq.

• Reprezentantul legal semnează Formularul Standard de Înregistrare care este generat automat, fiind completat cu datele deja introduse (mai multe detalii legate de modalitatea de semnare puteți găsi aici: https://youtu.be/aYyUISlrOf4).

Începând din această săptămână, site-ul www.returosgr.ro pune la dispoziție cerințele privind codul de bare și logo-ul SGR în secțiunea „Info Producători”.

Potrivit Hotărârii de Guvern nr. 1074/2021, înregistrarea în baza de date a Sistemului de Garanție-Returnare și semnarea contractelor cu administratorul sistemului reprezintă o obligație legală pentru desfășurarea, în continuare, a activității comerciale.

De asemenea, companiile vizate pentru înregistrare sunt atât producătorii și importatorii de băuturi, cât și companiile care comercializează băuturi către consumatorii finali, inclusiv magazinele online, operatorii care vând prin intermediul automatelor, industria HoReCa și cei care comercializează aceste produse ca și gamă complementară (ex. librării, magazine de electrocasnice și electronice etc).

În plus, Hotărârea de Guvern care reglementează funcționarea Sistemului Garanție Returnare prevede sancțiuni pentru producătorii și comercianți care nu vor fi înregistrați în platforma informatică. Sistemul Garanție Returnare este unul dintre cele mai ample și de impact proiecte de mediu pe care le va implementa România, în următorii ani.

Pe toată perioada înscrierii, RetuRO Sistem Garanție Returnare oferă asistență prin call-center la numărul de telefon: 021.207.00.09, disponibil de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00, cu excepția sărbătorilor legale.

În prezent, în platforma RetuRO s-au înscris 63.233 de operatori economici (comercianți și producători), dintre care 1.557 sunt producători. Din totalul operatorilor economici aflați în sistem, doar 42.466 au parcurs toate etapele procesului de înregistrare.