Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
In Olanda, transporturile si logistica au fost declarate de guvern „domenii esentiale“, printre alte segmente, urmand sa isi desfasoare activitatea in continuare. Aprovizionarea supermarketurilor functioneaza bine, iar guvernul a demarat programe de sprijin financiar pentru companiile afectate cel mai mult de situatie. De asemenea, feriboturile liniei Stena Line Hook of Holland – Harwich circula in continuare fara restrictii. 
Insa, in ultima perioada, soferii au reclamat proaste tratamente la depozite, locuri unde nu li se permite utilizarea toaletelor sau coborarea din camion. Mai mult, fiindca s-au impus si alte restrictii, precum inchiderea restaurantelor pana pe 6 aprilie, inclusiv a celor din parcari, soferii sunt sfatuiti sa isi procure singuri mancarea. Putine spatii mai au zone pentru dusuri sau toalete deschise, si doar cateva restaurante servesc mancarea la camion. 

Aproximativ 200 de camioane romanesti sunt blocate la aceasta ora in Slovenia, la granita cu Ungaria, dupa ce in aceasta dimineata autoritatile ungare nu le-au mai permis intrarea pe teritoriul lor. Alte camioane venind dinspre Italia nu au mai apucat sa intre in Slovenia si au fost intoarse inapoi in Italia. Soferilor nu li s-a comunicat pana acum nimic, nu au suficienta apa si provizii si nimeni nu stie cat vor mai ramane acolo.
Transportatorii nu au primit nicio informatie concreta nici de la autoritatile romane pana acum. De la Ambasada au primit un numar verde de urgenta, la care insa suna in permanenta ocupat.
Din surse neoficiale, Ministrul de externe a anuntat de curand ca s-ar fi reusit deblocarea tranzitului si se lucreaza la crearea unor coridoare pentru transportul de marfa.