Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

BGL, Asociația Federală de Transport și Logistică, a publicat calendarul care interzice circulația camioanelor de peste 7,5 tone pe autostrăzile din Germania în acest an.

Astfel, sunt impuse restricții de trafic în toate zilele de duminică și în timpul sărbătorilor naționale, de la miezul nopții până la ora 22.00.

Calendarul sărbătorilor naționale fiind următorul: 1 ianuarie, 7 aprilie, 10 aprilie, 1 mai, 18 mai, 29 mai, 8 iunie, dar numai în anumite zone ale țării (Baden-Wurtemberg, Bavaria, Hessa, Renania de Nord-Westfalia, Renania-Palatinat și Saarland), 3 octombrie, 31 octombrie, 1 noiembrie, 25 și 26 decembrie.

De asemenea, în perioada de vară interzicerea accesului se aplică în zilele de sâmbătă, între 1 iulie și 31 august, orele 7.00 și 20.00. Există unele excepții, cum ar fi transportul produselor lactate și al altor produse alimentare perisabile, transportul albinelor vii, transportul subproduselor de origine animală sau transportul combinat rutier/feroviar de la expeditor la cea mai apropiată stație de încărcare sau de la cea mai apropiată stație de descărcare desemnată la destinatar până la o distanță de 200 km.

Un nou sistem al inspectorilor Agenției Executive „Administrația Automobilelor” din Bulgaria va permite verificarea electronică detaliată, tipărirea documentului și plata contravenției pe loc.

Sistemul a fost testat timp de un an și este operațional din 4 ianuarie. Scopul este un control obiectiv, fără influența altor factori subiectivi.

Fiecare echipă de inspectori este dotată cu tablete, iar cu ajutorul acestora vor efectua o verificare detaliată a șoferului. Pentru eventualitatea în care există o încălcare, documentul este tipărit fără să mai fie scris de mână.

De asemenea, vor fi disponibile și mai multe terminale de carduri, astfel încât contravenienții să poată avea posibilitatea de a plăti amenda pe loc.

În plus, sistemul raportează încălcările comise nu numai în Bulgaria, deoarece este conectat și la registrele europene.

„La introducerea datelor șoferului, se obțin informații din sistemele informatice despre capacitatea juridică a șoferului, evaluarea psihologică etc. Ulterior, se obțin date despre permisul valabil, copiile valabile sau dacă mașina este inclusă în permisul respectiv”,

a explicat Boyko Ranovski, directorul EA „Administrația Auto”.