Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Quantron a ieșit mai puternic din procedura de insolvență și anunță o strategie concentrată pentru perioada următoare, cu focus pe soluții cu valoare ecologică și economică deopotrivă.

Datorită măsurilor de eficiență implementate, managementului costurilor și sprijinului puternic al angajaților și partenerilor, Quantron este acum pregătit să intre într-un nou capitol, definit de sustenabilitate, stabilitate și creștere.

„Am pus bazele pentru ca Quantron să fie rezistent, profitabil și sustenabil pe termen lung. În același timp, vom rămâne pe deplin angajați în promovarea viziunii noastre de a transforma sectorul transporturilor”, spune Andreas Haller, fondatorul și proprietarul Quantron.

Călătoria continuă cu toată forța. În ciuda provocărilor din ultimele luni, Quantron a folosit acest timp pentru reflecție critică, optimizare a proceselor și realiniere strategică. Cu soluții inovatoare, o direcție strategică clară și o echipă puternică, Quantron își propune să-și consolideze și mai mult poziția de pionier în transportul cu emisii zero. Accentul se pune acum pe creșterea durabilă, parteneriatele globale și dezvoltarea continuă a tehnologiei.

„Cel mai important activ al nostru sunt oamenii noștri”, subliniază Haller. „Angajamentul, perseverența și credința în viziunea noastră au fost cheia în această fază. Le datorăm cea mai profundă recunoştinţă, atât loc, cât și clienților noștri loiali, partenerilor de încredere și furnizorilor dedicați, care ne-au susținut. Loialitatea și colaborarea lor valoroasă au fost și continuă să fie un factor vital în succesul nostru.”

Quantron va reveni cu mai multe informații în perioada următoare în legătură cu strategia sa viitoare și noile proiecte.

Continental (CONG.DE) și-a confirmat miercuri perspectivele pentru acest an, ca urmare a rezultatelor solide din primul trimestru, înregistrând o creștere a vânzărilor de 11,1% și tot astfel și 10,3 miliarde de euro.

Compania germană de componente auto a precizat că profitul ajustat înainte de dobânzi și taxe a crescut cu 35%, la 578 milioane de euro în trimestrul respectiv, cu vânzări deosebit de puternice în segmentul său auto.

Directorul general Nikolai Setzer a precizat că rezultatele au fost solide „în ciuda condițiilor externe de piață nefavorabile”, relatează Reuters. De asemenea, a adăugat că „începutul bun al anului de către sectorul grupului nostru de anvelope și performanța veniturilor ContiTech sunt încurajatoare”. Conducerea executivă a companiei Continental și-a confirmat perspectivele pentru anul 2023 cu vânzări cuprinse între 42 și 45 de miliarde de euro și o marjă între 5,5% și 6,5%.

Mai mult, China va rămâne o piață importantă de vânzări și achiziții pentru Continental, a adăugat directorul financiar – Katja Duerrfeld, într-un interviu acordat Reuters. Germania, care a fost principalul său partener comercial din 2016, lucrează la o nouă strategie privind China pentru a reduce dependența de superputerea economică asiatică.

„Am urmat întotdeauna strategia noastră de a investi pe piață și, de asemenea, de a produce pentru piață”, a completat Duerrfeld. „Considerăm în continuare că aceasta este strategia corectă atunci când vine vorba de China”. Însă, evoluția ratelor dobânzilor din ultimele luni nu a avut un impact vizibil asupra afacerii, a adăugat Duerrfeld.