Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Unit45, cu sediul la Rotterdam, care se ocupă exclusiv de dezvoltarea, construcția, finanțarea și livrarea de containere de 45 de picioare cu lățimea de un palet, a dezvoltat un nou container frigorific diesel-electric în colaborare cu clientul său, furnizorul belgian de soluții logistice H.Essers.

H.Essers oferă soluții personalizate și integrate pentru transport și logistică durabile în întreaga Europa. Essers își propune să fie un partener fiabil și pe termen lung în lanțul de aprovizionare pentru clienții din diverse sectoare.

Acest container frigorific diesel-electric nou dezvoltat este extrem de fiabil și a fost proiectat cu un rezervor de 900 de litri, ceea ce îl face cu 100 de litri mai mare în capacitate decât versiunea anterioară. Reefer-ul, care dispune de un motor fabricat de Thermo King, are un consum redus de combustibil și nu necesită întreținere.

Capacitatea sa mare de răcire și posibilitatea de a controla cu ușurință temperatura îl fac potrivit pentru transportul produselor farmaceutice, al mărfurilor perisabile și al aparatelor, de asemenea, pentru călătorii pe distanțe lungi, de exemplu în cadrul Noii rute a mătăsii.

Această unitate poate rămâne între 18 și 28 de zile în regim de autosuficiență, astfel încât nu trebuie deloc să realimentați în timpul călătoriei. Acest lucru este extrem de important, deoarece în unele țări motorina pur și simplu nu are calitatea corectă.

Directorul general al Unit45, Jan Koolen, explică faptul că „realimentarea în Kazahstan, de exemplu, poate fi o provocare, pur și simplu riscați să aveți în rezervor motorina greșită. Adesea, motorina este diluată cu apă. Când aceasta îngheață, motorul se blochează.”

Acesta este destinat utilizării în operațiunile multimodale în care este prezentă calea ferată, deoarece, în timp ce costul transportului rutier al încărcăturilor cu temperatură controlată pe distanțe lungi este în continuă creștere, foarte puțini operatori feroviari pot oferi o sursă de alimentare fiabilă pentru reeferele complet electrice.

„Transportul feroviar în shortsea continuă să meargă constant și asta este ceea ce facem cel mai bine. Aceasta nu este o evoluție nouă, ci creșterea transportului intermodal are loc de ceva vreme”, a explicat Koolen.

Reefferul include, de asemenea, un sistem avansat de urmărire și localizare pentru a controla și înregistra temperatura și poziția containerului, precum și orice deschidere a ușii, cu alerte în timp real.

„Puterea UNIT45 nu constă doar în abilitățile sale de inovare, ci și în flexibilitatea sa”, a spus Koolen. Această flexibilitate are ca rezultat și faptul că UNIT45 are posibilitatea de a accepta toate tipurile de comenzi. „Când o companie are o idee nouă, suntem întotdeauna pregătiți să ne alăturăm. Dezvoltatorii noștri sunt gata să lucreze cu cei ai clienților noștri”.

Schmitz Cargobull, cu 83 de puncte, s-a clasat pe locul întâi la categoria Mediu dein cadrul Trailer Innovation, concurând cu semiremorca aerodinamică S.CS Ecoflex cu Power Curtain și Eco Pack, care a fost prezentată și clienților români la începutul verii.

Reamintim că gama de semiremorci aerodinamice EcoGeneration permit o economie de carburant de până la 5% și este disponibilă în trei variante: EcoFIX, EcoFLEX și EcoVARIOS.

EcoGeneration are la bază conceptul de parte din spate liftabilă, care îi conferă o formă aerodinamică și reduce rezistența aerodinamică. Acoperișul se poate ridica ușor dacă semiremorca trebuie să fie încărcată până la nivelul maxim pe înălțime și se coboară când se transportă mărfuri de greutate, care nu ating tavanul, fără a crește costurile și fără a modifica semnificativ performanța transportului și manevrarea.

În funcție de tipul transportului, gama Eco poate fi echipată cu prelată standard sau Power Curtain care nu necesită obloane și de aceea reduce și mai mult consumul nu numai din aerodinamică, ci și din greutatea proprie mai mică.

Ca și celelalte semiremorci Schmitz cu prelată, Eco beneficiază de toate certificatele, deoarece are la bază același șasiu înnoit Modulos, care, datorită conceptului modular, permite un design interior flexibil și diverse modalități de ancorare.

Dintre cele trei modele ale noii game, EcoFLEX se pretează la transport de mărfuri generale și de băuturi, deoarece propune un acoperiș care se poate coborî în partea din spate, astfel încât înălțimea totală maximă să fie de 4 m atât în față, cât și în spate, dar să poată scădea flexibil, în spate, ceea ce duce la o formă aerodinamică și deci la economii de carburant.

Pe locul al doilea, cu 75 de puncte a fost Sono Motors, care a înscris în competiție un vehicul cu panouri solare fotovoltaice (ViPV), iar pe locul al treilea, cu 73 de puncte, a fost Thermo King, cu sistemul Axlepower, realizat împreună cu BPW, care reprezintă o nouă tehnologie pentru refrigerarea remorcilor cu emisii zero.