SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, a anunțat că numărul vehiculelor monitorizate a ajuns la 120.000, ceea ce reflectă o creștere de 16% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.
În prezent, compania oferă soluții de monitorizare pentru o gamă diversă de industrii, adaptându-și serviciile în funcție de nevoile variate ale clienților săi, într-un mediu de afaceri dinamic.
Într-o perioadă în care cerințele pentru servicii de urmărire și management al flotelor au crescut semnificativ, SafeFleet își continuă expansiunea, consolidându-și poziția ca furnizor de top în domeniul monitorizării flotelor auto. Mai mult, compania deține 120.000 de terminale montate, dintre care aproximativ 95.000 sunt constant active online.
Din punct de vedere al cifrelor înregistrate SafeFleet se află în topul preferințelor pentru clienți din diferite industrii, de la transporturi internaționale și transporturi de persoane, până la utilități, construcții, agricultură, distribuție, transport de valori și rent a car.
În acest an, SafeFleet și-a dezvoltat mai multe aspecte cheie, precum lansarea de noi produse, extinderea activității de cercetare și dezvoltare, tot astfel și îmbunătățirea produselor și serviciilor existente. Compania a implementat la nivel tehnologic o serie de schimbări rapide pentru a se adapta la cerințele clienților și a obținut realizări semnificative în inovație și în extinderea sa pe piață, depășind impresionante provocări.
De asemenea, SafeFleet a lansat anul acesta produse inovatoare, așa cum sistemul de Buson motorină inteligent, Pontajul condus zi/noapte, Amprenta de carbon, Atribute șoferi custom și prezentarea acestora în rapoarte, Fuel Level Report, Istoric temperaturi, ș.a., care au contribuit la creșterea veniturilor și au întărit poziția companiei ca lider în industrie.
SafeFleet activează în diverse țări, atât cu echipe proprii – în România, Italia și Polonia, cât și prin colaboratori, numărând în total, peste 100 de angajați. În privința planurilor de recrutare, compania caută să găsească cele mai bune talente pentru a se alătura echipei, având în vedere departamentele R&D, vânzări și marketing.
„În ultima perioadă, evoluția companiei noastre a fost influențată de un mediu de afaceri dinamic și provocator. Am înregistrat o serie de realizări notabile în ceea ce privește inovația, iar interesul tot mai crescut al consumatorilor a devenit o sursă importantă de dezvoltare pentru noi. Suntem optimiști în ceea ce privește evoluția din următoarea perioadă și com continua să lucrăm asiduu pentru a ne atinge obiectivele financiare și a ne asigura stabilitatea și creșterea pe termen lung.”,
a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet.
Locul de control a fost într-o zonă de odihnă din Slovenia, unde poate fi interceptat tot traficul de pasageri care se desfășoară pe axa nord-sud. Societățile stabilite în Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Bulgaria și Slovenia au făcut obiectul supravegherii. În ultimii doi ani, autoritățile de supraveghere slovene au primit numeroase plângeri privind încălcări ale reglementărilor în domeniul transportului rutier internațional de pasageri.
Pe baza constatărilor rezultate în urma inspecțiilor și a mai multor accidente rutiere produse pe drumurile slovene, în care au fost implicate și vehicule utilizate pentru transportul internațional de călători, a fost efectuată o inspecție mai amplă, orientată, coordonată la nivel național și internațional, axată pe legislația socială și pe punerea în aplicare a normelor privind transportul rutier internațional de călători.
Încălcările identificate au fost în domeniul inspecției tehnice auto, al muncii nedeclarate, al efectuării de „transporturi internaționale” în transportul de călători contrar normelor privind autorizațiile etc. În plus, au fost constatate încălcări în domeniul legislației sociale: timpul de lucru, timpul de conducere și perioadele de odihnă obligatorii, utilizarea aparatelor de înregistrare și furnizarea datelor necesare.
Autoritatea Europeană a Muncii a fost înființată în 2019 pentru a ajuta statele membre și Comisia Europeană să se asigure că normele UE privind mobilitatea forței de muncă și coordonarea securității sociale sunt aplicate în mod echitabil, simplu și eficient. Un domeniu de activitate important al Autorității Europene a Muncii este sectorul transportului rutier internațional.
Odată cu pachetul UE privind mobilitatea (Pachetul de mobilitate I) din 2020, au fost introduse noi norme în domeniul transportului rutier, care asigură o protecție mai bună a conducătorilor auto și a operatorilor și contribuie la asigurarea unei mobilități echitabile a lucrătorilor din domeniul transporturilor.
Noile norme au adus schimbări în sectorul transporturilor rutiere și, de asemenea, noi provocări în ceea ce privește aplicarea lor practică. Un prim pas constă în instituirea normelor, al doilea pas este acela de a se asigura că șoferii și operatorii sunt informați cu privire la aceste norme, iar al treilea pas este acela de a se asigura că normele sunt aplicate în mod eficient.
În legătură cu cele de mai sus, Autoritatea Europeană a Muncii oferă statelor membre sprijin operațional și asistență în pregătirea, coordonarea și urmărirea inspecțiilor concertate și comune, inclusiv prin facilitarea schimbului de informații, traducerea documentației specifice fiecărui caz și interpretare.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit