Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Asociatia Digital Container Shipping (DCSA) a stabilit la final de mai obiectivul ca 50% dintre documentele de transport sa fie digitale, iar compania internationala de asigurari TT Club saluta initiativa acestui grup de firme care fac transport in containere si care opereaza aproape 70% din capacitatea la nivel global. Tendinta spre digitalizare are scopul de a creste eficienta si a reduce costurile, dar permite si adaptarea la noile conditii de piata aduse de Covid-19. 
 
Compania de asigurari TT Club, care lucreaza pentru clienti din transport si logistica, incearca, prin intermediul paginii sale de web dedicate Covid-19, unde raspunde la intrebari, sa sustina actorii din supply chain in aceasta perioada in care economiile din vest incep sa exploreze modalitati de relaxare a carantinei, dar in care lanturile logistice sunt adesea perturbate.
Una din intrebarile care apar cel mai des este cea legata de numarul tot mai mare de abandonuri de marfuri in porturi, in special cand vine vorba de produse ieftine care se transporta in containere, din cauza ca fie intarzie in tranzit, fie nu mai au piata de desfacere. Si ele provoaca mari batai de cap expeditorilor si terminalelor.
O alta provocare pentru operatorii din porturi provine din responsabilitatea lor de a-i proteja pe cei implicati in transferul in siguranta al echipajelor navelor, ai caror membri au avut in ultimul timp perioade lungi petrecute pe mare.
In afara de solutiile pe care le ofera la aceste probleme, TT Club se mai ocupa de reprezentarea clientilor ale caror marfuri au fost livrate tarziu, astfel incat sa se apeleze corect la clauzele de forta majora, de protejarea lucratorilor cheie si de abordarea responsabila a masurilor de relaxare luate de autoritatile statelor.
Sunt imprejurari exceptionale, atrag atentia reprezentatii TT Club, in care este nevoie adesea de practici exceptionale si inovatoare, iar compania vrea sa fie alaturi de clientii care se straduiesc sa isi mentina in mod eficient operatiunile si ale caror practici vrea sa le sustina pe cat posibil in caz de aparitie a unor obligatii neasteptate.