Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Comisia Europeană ar trebui să ia în considerare obiective de electrificare pentru autovehiculele corporative în cadrul inițiativei „Flote corporative ecologice”, afirmă o coaliție de 30 de întreprinderi și organizații mondiale. Companii importante, printre care Uber, Ikea, Coca Cola și LeasePlan, își unesc forțele pentru a solicita ca toate autoturismele și van-urile corporative noi să fie cu emisii zero până în 2030.

Electrificarea flotelor reprezintă o oportunitate uriașă. 6 din 10 autovehicule vândute în Europa sunt mașini de firmă, iar aceste vehicule circulă de două ori mai mult decât autoturismele private. Deciziile de achiziție ale parcurilor auto au un efect semnificativ asupra restului pieței, vehiculele ajungând, în general, pe piața second-hand după doar 3-5 ani.

Stef Cornelis, director pentru flote electrice la T&E, a declarat: „Companiile de top cu flote mari de mașini se angajează să devină lideri în ceea ce privește electrificarea și clima. Acestea îi cer acum președintelui Von der Leyen să se asigure că toate mașinile corporative noi vor fi electrice până în 2030. Pentru prea mult timp, mașinile corporative nu au fost pe agenda Europei. Acest lucru trebuie să se schimbe. Comisia Europeană ar trebui să recunoască marele potențial al electrificării flotelor, nu numai pentru climă, ci și pentru cetățeni, deoarece va aduce pe piață vehicule electrice de ocazie la prețuri accesibile.”

Uber continuă să înregistreze pierderi din cauza crizei coronavirusului, în această situație divizia de livrări, care are o creștere puternică, importantă pentru grup.

Uber și-a redus semnificativ pierderile la începutul anului. În cele trei luni până la sfârșitul lunii martie, Uber a înregistrat o pierdere netă de 108 de milioane de dolari (90 de milioane de euro), așa cum a anunțat compania pe 5 mai, după închiderea pieței americane. În aceeași perioadă a anului trecut, pierderea netă a fost de aproape 3 miliarde de dolari. Cu toate acestea, rezultatul financiar a fost influențat pozitiv de încasările speciale mari din vânzarea diviziei de mașini robot Uber.

Principala afacere cu intermedierea serviciilor auto a continuat să fie afectată grav de pandemie, veniturile scăzând cu 65%. Divizia de livrare a serviciului de livrare de alimente „Uber Eats”, care a atins o creștere de 230%, rămâne un pilon important în timpul crizei. În general, vânzările la nivel de grup au scăzut cu 11%, până la 2,9 miliarde de dolari. Șeful Uber, Dara Khosrowshahi, a fost mulțumit de rezultate în ciuda declinului semnificativ și a subliniat că afacerile și-au revenit deja destul de bine.