Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FL cu putere de 180 kW poate fi echipat cu 3 până la 6 baterii, având o capacitate de 280 până la 565 kWh, care asigură o autonomie de 280 km, respectiv 450 km

Odată cu lansarea unor baterii noi, mai puternice, pentru modelele sale FL și FE Electric, Volvo Trucks oferă o autonomie de până la 450 km cu o singură încărcare pentru FL de 16 t (în loc de 300 km) și de până la 275 km pentru FE de 26 t (în loc de 200 km), adică o capacitate energetică cu 42% mai mare.

Acest avans extinde gama de trasee și misiuni în zonele urbane și face ca FL și FE Electric să fie potrivite pentru colectarea deșeurilor și construcțiile urbane. Capacitatea mai mare a fiecărei baterii reduce, de asemenea, numărul de baterii necesare (care cântăresc 500 kg fiecare), ceea ce este benefic pentru sarcina utilă dacă este necesară o autonomie mai mică. FL poate fi echipat cu până la 6 baterii, dar 3 baterii pot fi suficiente pentru cursele scurte.

“Cu o autonomie de până la 450 km, camioanele noastre electrice sunt pregătite să înlocuiască întreaga flotă de camioane urbane diesel a clienților noștri. Volvo FL și FE Electric produc emisii și zgomot minime, ceea ce este în beneficiul climei, al șoferului și al tuturor celor care locuiesc și se deplasează în oraș”, a declarat Jessica Sandström, SVP Product Management la Volvo Trucks. “Pentru unii clienți este mai important să obțină o sarcină utilă suplimentară, decât să maximizeze autonomia. Lucrăm îndeaproape cu clienții noștri pentru a alege cea mai bună soluție.”

Prin înlocuirea unui autocamion diesel Volvo FL sau Volvo FE cu o versiune electrică care utilizează energie electrică ecologică pe un traseu tipic, se pot economisi aproximativ 30 de tone de CO2 în fiecare an.*

Echipate cu aceste noi baterii, Volvo FL și FE Electric pot fi comandate acum și livrate în toamna anului 2023. De când Volvo Trucks a început să producă camioane complet electrice în 2019, compania a vândut aproape 5.000 de camioane electrice în 40 de țări din întreaga lume. Obiectivul companiei este ca jumătate din vânzările totale de camioane la nivel global să fie electrice până în 2030.

DHL Freight, unul dintre furnizorii de marfă rutieră de top din Europa, și Volvo Trucks s-au asociat pentru a accelera introducerea camioanelor electrice de mare tonaj care vor fi utilizate pentru transportul regional în Europa. Efortul combinat marchează un alt pas important către soluții de transport neutre din punct de vedere climatic.

Până în prezent, utilizarea principală a camioanelor electrice a fost pe distanțe mai mici în orașe și zone urbane. Acum DHL Freight și Volvo Trucks au inițiat un proiect axat pe transporturi de mare tonaj pe distanțe mai mari. Cooperarea include teste exclusive, la nivel mondial, ale unui camion Volvo FH complet electric cu greutăți combinate de până la 60 de tone. Începând din martie, camionul va opera între două terminale logistice DHL Freight din Suedia, la o distanță de aproximativ 150 km. În timpul procesului, Volvo și DHL vor câștiga experiență și informații importante cu privire la configurarea și funcționarea unei infrastructuri de încărcare adecvate. Informațiile colectate vor ajuta la optimizarea echilibrului corect între distanța operată, sarcina utilă și punctele de încărcare în operațiunile zilnice de transport rutier de marfă.

DHL lucrează activ, împreună cu Volvo Trucks, la reducerea amprentei lor ecologice, sutenabilitatea fiind o parte integrantă a strategiei companiei. Volvo Trucks conduce schimbarea necesară către transporturile fără combustibili fosili, făcând tranziția către electrificare cât mai simplă și eficientă posibil. Acest lucru se realizează luând în considerare fiecare aspect al ecosistemului pentru electrificare, inclusiv încărcarea, planificarea rutei, vehiculele, service-ul și alt tip de suport.

DHL Freight conduce în mod activ diverse proiecte de sustenabilitate și tehnologie fără combustibili fosili și a introdus un program de expediții axat pe climă în Suedia. Clienții care utilizează programul plătesc o suprataxă fixă pentru fiecare colet sau palet expediat, iar veniturile generate din suprataxe sunt investite integral în tehnologii curate în cadrul rețelei suedeze.

Astăzi, camioanele Volvo FL Electric și Volvo FE Electric pentru distribuția în oraș se produc în serie. Lanțul de aprovizionare DHL a pus recent în funcțiune un nou Volvo FL Electric în Londra, introducând astfel primul camion Volvo complet electric, special conceput, pentru distribuția în orașele din Marea Britanie.

La sfârșitul anului trecut, Volvo Trucks America de Nord a început vânzările camionului electric VNR, iar anul acesta va marca începutul vânzărilor în Europa a gamei de produse electrice grele.