Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eurohaul Services ofera recuperare si tractare

„Am avut ideea mai demult“, explica Alin Popescu, directorul general al firmei, „partenerul nostru din Anglia pentru care facem transport presteaza din 1990 acest serviciu, insa am trecut la a o pune in practica dupa ce in septembrie 2016 am avut noi insine nevoie de un astfel de echipament si nu am gasit decat dupa o zi, plus ca trebuia sa platesc 1.200 de euro pentru 50 km, asa ca pana la urma am apelat la macara, si, fiind un ajutor primit de la un prieten foarte bun, nu am platit decat motorina“.
 

In intreaga activitate a firmei a fost nevoie de 3-4 ori de astfel de masini de interventie si ele nu au fost de gasit, asa ca si in trecut s-a mers tot pe varianta macaralelor rutiere grele, dar nici in cazul lor deplasarea nu e foarte ieftina.
Camionul a fost cumparat direct de la partenerul englez, la un pret sub cel al pietei, cu atat mai mult cu cat astfel de modele sunt greu de gasit si cele care costa mai putin de 100.000 de euro nu au an de fabricatie dupa 2003.
Masina 6×6 cu motor Cummins de 500 CP este foarte puternica – 120 t capacitate de tractare – si bine dotata, pentru a se adapta zonei unde va fi folosita: Targoviste-Pitesti-Bucuresti sau Targoviste-Brasov, inclusiv trecerea spre Sinaia, DN1A spre Cheia si imprejurimi. La origine a fost transportor de tancuri, dar contractul cu armata britanica s-a intrerupt si partenerul englez al Eurohaul a cumparat-o de noua in 1993 si a utilat-o in 1994 cu macara care lucreaza pana la 5 m, pentru recuperarea vehiculelor rasturnate sau iesite de pe carosabil, cu brat de ridicare de 5 m care permite ridicarea autobuzelor sau a altor vehicule cu axa directoare plasata mai in fata, cu vinciuri care-i permit sa traga din trei puncte deodata s.a.
Dezavantajul unei asemenea masini este ca e destul de grea si are un consum de 55-60 l/100 km si de 15-20 l/ora de recuperare. Dar, pe de alta parte, la nevoie poate ajunge in zone putin accesibile pentru alte …

Articole similare