Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Europart se apropie mai mult de clienti prin noi solutii digitale

Indiferent daca este vorba despre informatii, organizare sau mobilitate, dealerul de piese de schimb si accesorii pentru autovehicule comerciale din toate clasele, precum si de produse pentru service-uri, este pregatit sa faca fata in 2019 concurentei nationale si internationale prin noi solutii digitale care sa permita o mai mare apropiere de client decat ar realiza folosind doar materiale imprimate si vizite ale personalului de vanzari de pe teren. „Clientul tinde tot mai mult spre digitalizare“, explica Olaf Giesen, CEO Europart, „si daca vreau sa fiu mai aproape de el trebuie sa fiu disponibil, informativ si prietenos“. Compania a aratat cat este de importanta apropierea de clienti si prin campania „Pasiunea creeaza conexiuni!“, de la aniversarea a 70 de ani de prezenta a sa pe piata.
 

In afara de elementele clasice – pagina de Internet si buletinul informativ – Europart se bazeaza pe instrumente noi si renunta la conceptele uzuale. Initializarea, la sfarsitul lui 2018, a sistemului actual EWOS (sistemul de atelier de service online Europart, care a devenit mobil, poate fi personalizat si sustine utilizatorul in organizarea atelierului sau a firmei sale, oferind si numeroase date tehnice) a fost primul pas spre sustinerea activa, digitala a clientilor in activitatea de zi cu zi.
Cu aplicatia Europart, incepand din 2019, clientul va putea utiliza serviciile si mai comod si mai rapid. „Daca sunt chiar in atelier sau afara, la o discutie cu clientul, atunci este ideal sa pot avea o tableta cu mine si sa pot cauta sau comanda direct la fata locului“, descrie Giesen situatia utilizatorului. „In zilele noastre nu se mai poate spune: Revin mai tarziu, cand o sa fiu din nou, in birou.“
Si in privinta ofertelor promotionale clasice, compania urmeaza calea digitalizarii, inlocuind materialul imprimat „Favorite“ cu „HERO Deals“, in cadrul careia eroul prezinta saptamanal sase oferte. In plus, prin implementarea solutiei mobile, digitale, Europart va renunta sa produca materialele imprimate pentru publicitatea pe termen scurt si va deveni mai ecologic. Publicatiile de durata, cum ar fi cataloagele, nu vor fi afectate – pentru ca de obicei ele se folosesc de ani in atelierele de service si firme si se prevad cu notite – dar vor fi oferite si pe pagina de internet, prin instrumentul iPaper, aducand plusvaloare la conectarea directa pentru efectuarea comenzilor.
In plus, dealerul de piese se va concentra in 2019 asupra interactiunii cu clientii pe Facebook si YouTube, unde va pune la dispozitie prezentari video, rapoarte si sugestii utile. „Prin aceste activitati nu se genereaza direct achizitii prin clientii nostri“, descrie Daniel Zinn, Head of Marketing, activitatile de tip Social Media. „Este vorba de mult mai mult, de faptul ca noi aratam ca acele persoane care sunt in spatele Europart impartasesc aceeasi pasiune.“

Articole similare

Ad