evoMAG a extins opțiunile de livrare a produselor la nivel național prin sistemele locker, cu peste 5.000 de noi puncte instalate în toată țara, în urma parteneriatelor cu Fan Courier și Cargus pentru utilizarea serviciilor FanBox și, respectiv, Ship & Go.
Noile puncte de tip locker vor fi adăugate la cele peste 3.900 deja instalate, în parteneriat cu Sameday, extinzând opțiunile de livrare la nivel național. Această mișcare susține strategia lor de a oferi clienților cea mai bună experiență de shopping și rapiditate în primirea produselor comandate în ritmul și în locurile preferate de clienți.
Peste 30% din comenzile evoMAG sunt livrate folosind rețeaua de lockere în parteneriat cu cele mai importante companii de curierat din România, oferind clienților flexibilitate în planificarea preluării coletelor. În plus, cererea pentru livrare rapidă (livrare între una și trei ore) este în creștere, cu până la 3% din comenzile totale ajungând la destinație prin platformele de livrare rapidă în zonele urbane (Glovo, Bringo și Tazz).
„Noile parteneriate subliniază angajamentul evoMAG de a oferi cele mai rapide și mai convenabile opțiuni de livrare de pe piață. Deservim 2 nevoi diferite prin toate aceste parteneriate. În ceea ce privește livrarea la lockere, clienții au nevoie de predictibilitate în livrare și să câștige timp, iar pe segmentul de livrări rapide, într-un interval de 1 – 3 ore, aceștia au nevoie să își rezolve o problemă punctuală: să facă rapid un cadou, să înlocuiască un produs care s-a stricat, în general să rezolve o problemă rapidă, punctuală.”,
a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Mihai Pătrașcu menționează că, anul acesta, ponderea livrărilor la lockere va depăși 40%, pe fondul creșterii cererii pentru astfel de livrări și odată cu expansiunea rețelei de lockere și cu intensificarea concurenței în acest segment.
Telefoanele mobile, accesoriile, componentele de calculator și consumabilele sunt printre cele mai frecvent achiziționate articole prin serviciul de livrare rapidă, reflectând cererea în continuă creștere pentru soluții agile și eficiente. evoMAG a pus accentul pe livrarea rapidă, accelerând dezvoltarea acestui segment și încheind parteneriate cu cele mai importante platforme de livrare rapidă din România. În prezent, produsele evoMAG sunt listate pe platformele Glovo, Bringo și Tazz, iar clienții au acces la aproximativ 9.000 de lockere, în parteneriat cu trei dintre cele mai importante companii de curierat din țară.
Folosim cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta pe website tinand minte preferintele tale de navigare. Apasand pe butonul accept iti dai acordul pentru folosirea tuturor cookie-urilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționare...
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului).