Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Expeditorii germani salută decizia privind intrarea nordică pe Brenner

După ani de planificare preliminară, a fost stabilită o parte din traseul de apropiere nordic pentru tunelul de bază al Brennerului. Întregul traseu al apropierii de nord spre Brenner urmează să fie finalizat până în 2040.

După 6 ani de muncă de planificare și cu implicarea populației din Valea Inn și din zona Rosenheim, s-a stabilit în sfârșit o parte a rutei care va ghida traficul feroviar de marfă către tunelul de bază al Brennerului și peste Alpi în viitor. Conform informațiilor furnizate de Deutsche Bahn și căile ferate federale austriece (ÖBB), așa-numita „variantă Violet”, cu aproximativ 60% tuneluri, face cele mai bune dintre 5 rute posibile și Stephanskirchen la est, după Rosenheim Easter Munich.

„Mai mult decât în ​​orice alt proiect anterior, planificatorii noștri au purtat un dialog intens cu oamenii din regiune. Sunt sigur că, cu traseul pe care l-am găsit acum, vom crea o mare acceptare locală. Obiectivul nostru este să transferăm și mai mult trafic către căile ferate ecologice și, astfel, să avansăm în continuare tranziția de mobilitate ”, spune Klaus-Dieter Josel, reprezentant al grupului DB pentru Bavaria.

„Varianta aceasta are, de departe, cea mai mare proporție de tuneluri care protejează cât mai bine oamenii și Valea Inn. Am fost, de asemenea, bucuros că am preluat preocupările majore ale regiunii și am comandat un nou studiu de fezabilitate. Vrem să-l folosim pentru a verifica dacă și cum un punct de legătură între noile linii și cea existentă poate fi implementat subteran lângă Niederaudorf ”, a comentat ministrul federal al transporturilor Andreas Scheuer.

Potrivit operatorului de infrastructură DB Netze și ÖBB Infra, ruta selectată de 54 de km este sub 60% subterană. Ca urmare, ocupă mai puțin spațiu, minimizează impactul asupra animalelor, plantelor și biodiversității și protejează astfel mediul. Tunelul transfrontalier Laiming și tunelul Steinkirchen au fiecare o lungime de aproximativ 13 km. Astăzi nu mai există tunel feroviar în Germania. În plus, un tunel lung de 5,5 km traversează cartierul Stephanskirchen.

Traseul este doar un pas suplimentar către tunelul de bază al Brennerului – conform DB și ÖBB, planificarea în cele două zone nordice de planificare Trudering – Grafing și Grafing – Großkarolinenfeld a început de curând. Și aici există un dialog intens de planificare cu locuitorii locali. Scopul este de a finaliza întregul traseu al apropierii de nord spre Brenner de la München-Trudering până la frontiera Germania-Austria până în 2040.

Asociația de stat a expeditorilor de mărfuri bavareze (LBS) salută progresele înregistrate în planificarea accesului nordic la Brenner. Decizia pentru rută oferă perspectiva că ceva se mișcă pe partea bavareză cu această infrastructură necesară de urgență pentru tunelul Brenner Bază (BBT), care se apropie deja de finalizare în Italia și Austria.

Articole similare

Ad