În ciuda investițiilor masive în piața de curierat din România din partea mai multor jucători companii cu capital străin, FAN Courier își menține poziția de lider, indicatorii financiari arătând o stabilitate financiară excelentă, dezvoltarea fiind asigurată de investițiile constante în tehnologie, logistică și echipamente.
După un 2021 foarte bun, încheiat cu o creștere a cifrei de afaceri de 20% și o ușoară scădere a profitului net, cauzată de investițiile importante făcute în 2021, FAN Courier a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 225 de milioane de euro, în creștere cu 10% față de anul anterior. Un rezultat satisfăcător, ținând cont de faptul că a fost “un an dificil, plin de provocări și incertitudini, care au pus presiune pe costuri și au influențat productivitatea”. Chiar și în aceste condiții, oficialii FAN Courier au declarat că au închis anul pe creștere. Nivelul investițiilor realizate de FAN Courier în 2022 a depășit 31,5 milioane de euro, în creștere față de anul anterior, când fondurile alocate investițiilor au fost undeva la 30 de milioane de euro. O treime din investiții au mers în dezvoltarea rețelei de lockere FANbox, cu atât mai mult cu cât 60-65% din activitatea companiei a reprezentat-o comerțul online.
După analiza financiară a datelor din 2021, pe locurile al doilea și respectiv al treilea se situează GLS General Logistics Systems Romania și Delivery Solutions. Prin neprezentarea acestora, locul al doilea a fost acordat companiei Cargus, o companie cu active impresionante, care are potențial să revină pe profit, după consolidarea investițiilor făcute în ultimii ani.