Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Farmec isi extinde reteaua de distributie

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, isi extinde reteaua de distributie ca parte a strategiei generale de dezvoltare a companiei pentru anull 2017. In prezent, reteaua insumeaza 350 de specialisti in vanzari si 10 reprezentante la nivel national (7 depozite si 3 puncte de lucru).
Compania clujeana dispune de o ampla acoperire nationala si de multiple canale de distributie. Cele 10 sucursale la nivel national cuprind 7 depozite in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Brasov, Pitesti, Iasi, Focsani si 3 puncte de lucru in Constanta, Craiova si Baia Mare, arata Farmec.
 

Compania are un parc auto format din 130 de autoturisme, 44 de autovehicule comerciale si 11 autovehicule de distributie grea. La nivel national, produsele companiei Farmec sunt comercializate in peste 22.500 de puncte de vanzare. Echipa de distributie formata din 350 de specialisti in vanzari include peste 90 agenti de comanda si peste 50 de agenti de distributie.
„Reteaua de distributie Farmec are o istorie de peste 20 de ani si a fost mereu o resursa extrem de valoroasa pentru noi. De-a lungul acestui timp, s-a investit constant in modernizarea si dezvoltarea sa, astfel incat sa dispunem in prezent de una dintre cele mai eficiente sisteme de distributie din tara. La nivel operational, sistemul nostru de distributie este capabil sa sustina, in afara de activitatile proprii, si pe cele ale altor companii. Consideram ca, incepand cu acest an, ne putem asocia cu alte companii care isi doresc sa beneficieze de serviciile retelei noastre de distributie”, a declarat Codrean Pop, Director de Vanzari Farmec.
La nivel international, compania este prezenta in aproximativ 30 detari, avand totodata 7 magazine de brand, deschise alaturi de parteneri. Farmec a inregistrat in anul 2016 o crestere a cifrei de vanzari de 14% fata de anul 2015. Extinderea retelei de distributie este inclusa in strategia generala de dezvoltare a companiei Farmec pentru anul 2017. Aceasta prevede cresterea cifrei de afaceri cu peste 10% in acest an, deschiderea a 15 noi magazine de brand in tara si extinderea portofoliului prin lansarea de noi game si produse.

Articole similare

Ad