Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FDP: Cabotajul nu trebuie „relaxat”

Christian Jung (FDP) cere Ministerului Federal al Transporturilor ca reglementarile privitoare la cabotaj sa fie respectate in timpul crizei de coronavirus. „In situatia tensionata a sectorului logistic german, nu trebuie sa relaxam reglementarile de cabotaj, care exista din 2010“, a spus acesta, fiind de parere ca in prezent exista capacitate de transport suficienta in Germania, deoarece, printre altele, va fi sistata aprovizionarea pentru industria auto.
Industria transporturilor din Germania critica planurile Ministerului Federal al Transporturilor de liberalizare a cabotajului pana la 30 septembrie si faptul ca recomanda statelor federale prin decret sa nu mai controleze firmele de transport.
Deputatul FDP a sublinat ca IMM-urile sunt in pericol si trebuie sa existe o atentie strategica operationala.
El solicita ca Berlinul sa puna capat acestei flexibili zari temporare cat mai curand posibil, deoarece altfel companiile germane de transport mijlocii vor fi puse in pericol. „Mult mai potrivita in acest context economic este propunerea BGL de a utiliza pana la cinci centre regionale de urgenta pentru serviciile logistice prin care este coordonata marfa“.
Pentru a asigura mobilitatea, Ministerul Federal al Transporturilor trebuie sa clarifice regulile prin care sa se mentina deschise birourile de inmatriculari, atelierele de service si furnizorii de servicii.
Parlamentarul solicita, de asemenea, clarificarea imediata a exceptiilor de la timpul de conducere si de odihna si a conditiilor pentru asigurarea igienei si aprovizionarii soferilor de camioane. „Exista multe rapoarte despre situatia de pe piata si se stie ca soferii nu au voie sa utilizeze spatiile sanitare si sunt tratati extrem de prost“, a criticat acesta. Omul politic a mai subliniat faptul ca sectorul comercial profita de aceasta situatie pentru a scadea pretul de transport si pentru a creste pretul la raft si tocmai din cauza relaxarii conditiilor pentru cabotaj. „Numele acestor companii vor fi facute publice daca vor continua aceasta practica imorala."

Articole similare

Ad