Pe 21 martie, compania de transport maritim P&O Ferries a suspendat toate serviciile și, la scurt timp după aceea, a anunțat concedierea a 800 de navigatori. Câteva zile mai târziu, a încercat să reia navigația cu personal angajat prin intermediul agențiilor temporare, cu salarii semnificativ mai mici decât cele ale navigatorilor, dar autoritățile britanice au împiedicat plecarea feriboturilor de peste Canalul Mânecii din cauza unor nereguli.
Pe 27 aprilie, P&O Ferries a anunțat că, în aceeași zi, nava ro-pax Spirit of Britain a reluat serviciul între Calais și Dover, dar doar pentru transportul de vehicule de marfă, cu o frecvență de 3 curse pe zi. Plecările din Dover sunt la 04:25, 12:35 și 20:10, iar din Calais la 09:10, 12:35 și 01:30. Acesta va opera doar pentru traficul de mărfuri. Nu sunt acceptate transporturile de animale vii, mărfuri periculoase, mărfuri la temperatură controlată și niciun alt tip de marfă specializată.
Între timp, pe 26 aprilie, feribotul P&O European Causeway a suferit o defecțiune la motor în timp ce naviga din portul irlandez Larne spre portul scoțian Cairnryan. Nava este acum reținută în Larne pentru a fi inspectată de către Autoritate, care ar fi găsit mai multe nereguli.