Piata vehiculelor usoare de transport de marfa a fost anul trecut de 2,9 milioane unitati in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), din care 70% in Europa. O treime din vanzarile totale din Europa au fost pe segmentul 2D, pe care Fiat ocupa o pozitie fruntasa cu noul Ducato. Pe segmentul 1B, al treilea ca importanta, reprezentand un sfert din vanzarile totale, Doblo Cargo trebuie sa faca fata concurentei reprezentate de Renault Kangoo, Volkswagen Caddy si Peugeot Partner.
„1B large este un segment pe care clientii vor confortul, functionalitatea, performanta, consumul de carburant si costul de proprietate al autoturismelor. Noul Doblo Cargo raspunde tuturor acestor cerinte prin designul nou, confort crescut, manevrabilitate si motoarele diesel de 1,3-1,6 litri Multijet II common-rail Euro 5+”, a afirmat Henrik Starup-Hansen, Brand President la FIAT Professional. „Doua treimi din vanzarile de pe acest segment sunt concentrate pe varianta cu ampatament scurt. Noi suntem lider de necontestat pe piata vehiculelor 1B cu ampatament lung si putere mare a motorului, care reprezinta 9% din segment, din care Doblo are o cota de piata de 30%. Vrem sa reconfirmam aceasta pozitie, de aceea am pastrat toate caracteristicile best-in-class. Dar vrem sa intram in forta si pe segmentul cu ampatament scurt si motor mic, cu aceasta ambitie fiind gandita a treia generatie a Doblo Cargo.”