Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

FlixBus îşi extinde oferta de transport în Europa

După ce a depăşit cu bine perioada pandemiei, FlixBus se concentrează pe accesarea de pieţe noi şi extinderea reţelei de transport deja existente.

Vara trecută, compania a lansat primele sale rute internaţionale către Ţările Baltice şi a început să construiască reţele naţionale în Marea Britanie, Portugalia şi Ucraina. Din cauza restricţiilor de călătorie la nivel internaţional, călătoriile domestice au fost foarte căutate, inclusiv în cele 3 ţări.

FlixBus preconizează că Marea Britanie va deveni o piaţă importantă şi vizează obţinerea poziţiei de lider până în 2025. În iulie a.c., FlixBus a anunţat prima linie către Scoţia, care va face legătura între Glasgow-Edinburgh-Londra şi şi-a consolidat oferta internă.

În Ucraina, FlixBus a lansat în această vară prima linie internă care leagă munţii de litoral, pe ruta Zakota-Yasinia şi a mărit numărul de călătorii transfrontaliere către 7 ţări europene.

În Portugalia, o altă ţară pentru care turismul reprezintă un sector esenţial, FlixBus oferă călătorii interne către plajele din Argave, către Faro şi Albufeira, precum şi în partea de nord a ţării, până în Porto şi Coimbra.

Peste ocean, în Statele Unite ale Americii, FlixBus a devenit cel mai utilizat serviciu de autobuz în multe regiuni de coastă şi a continuat să se extindă spre sud-est, prin adăugarea a 4 noi state şi 12 oraşe. Până în 2023, FlixBus şi-a propus să opereze cea mai mare reţea de autocare din Statele Unite.

Articole similare

Ad