
FlixBus continuă expansiunea în America Latină și va intra pe piața din Peru în 2025. Compania este deja prezentă în Brazilia și Chile, iar anul trecut a anunțat intrarea pe piața de transport în Mexic.
„America Latină reprezintă o oportunitate extraordinară pentru noi”, a declarat André Schwämmlein, CEO și cofondator Flix. „Având în vedere infrastructura feroviară limitată și faptul că zborurile conectează doar marile orașe, autocarele sunt coloana vertebrală a mobilității în regiune. Piața, estimată la aproximativ 18 miliarde de euro, este de peste patru ori mai mare decât cele din America de Nord și Europa combinate. Succesul înregistrat în Brazilia și Chile demonstrează că modelul nostru de afaceri funcționează. Odată cu extinderea în Peru și Mexic, facem următorul pas în dezvoltarea unei rețelei globale.”
Flix este prezent în America Latină din 2021, iar de atunci a înregistrat o creștere accelerată. În Brazilia, rețeaua s-a extins de la 27 la peste 100 de orașe în doar trei ani, iar în Chile, compania conectează 14 orașe din opt regiuni, oferind servicii de mobilitate pentru aproape 70% din populație.
În februarie 2025, Flix marchează 12 ani de la lansarea primelor autocare în München, Germania. De-a lungul acestei perioade, compania a implementat o abordare bazată pe tehnologie în transportul pe distanțe lungi, extinzându-se rapid în Europa, America de Nord, India și America Latină.
Piața transportului interurban este estimată la peste 70 de miliarde de euro la nivel global, oferind oportunități semnificative de creștere. În prezent, piețele din Europa și America de Nord sunt evaluate la aproximativ 2 miliarde de euro fiecare, ceea ce subliniază potențialul enorm de dezvoltare în alte regiuni.
Anul trecut, 81 de milioane de pasageri au călătorit spre 5.600 de destinații din 43 de țări prin serviciile FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç. În România, FlixBus este prezent din 2017, oferind curse internaționale directe din peste 80 de orașe către 16 țări din Europa.