Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FNTR cere tot mai raspicat armonizarea prevederilor din transport in cadrul UE

In vederea dezbaterilor prilejuite de alegerile europarlamentare de pe 25 mai, Federatia Nationala a Transporturilor Rutiere din Franta a publicat un document referitor la problemele din transportul rutier european, care constituie in acelasi timp proiectul sau european.
Din acesta reiese ca, asa cum transportul rutier de marfa a profitat in ultimul timp de deschiderea granitelor si de liberalizarea schimburilor comerciale in interiorul UE, in prezent el sufera din cauza unei constructii europene destabilizate din cauza acestei extinderi prost gestionate, dar si din cauza crizei economice.
 

Paradoxal, firmele de transport din Franta nu au nevoie de o Europa restransa, ci de una largita, si de o Franta mai puternica in Europa, se arata in documentul FNTR. Or, Europa actuala, cu modul in care se desfasoara transportul de marfa, pune in pericol transportul rutier francez deoarece, dupa ce au fost eliminate de pe piata de international, firmele frantuzesti de profil sunt amenintate, din cauza liberalizarii cabotajului, chiar si la ele acasa.
Lupta impotriva concurentei dezechilibrate, ca si armonizarea prevederilor sociale, tehnice si de reglementari sunt, deci, indispensabile pentru viitorul transportatorilor, deci si pentru pastrarea locurilor de munca ale angajatilor francezi.
Ghidul electronic pe care FNTR il pune la dispozitie pe site-ul sau contine doua parti: una care prezinta pe scurt transportul rutier din Europa, cu problemele din viitoarea legislatura si cifrele-cheie, iar a doua indica pozitia FNTR.

Articole similare

Ad