Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Footprints for Retail a închis prima rundă de finanțare în care a atras 500.000 de euro

Compania românească Footprints for Retail, una dintre cele mai avansate platforme de Retail Media din lume, a anunțat că a închis prima rundă de finanțare după două luni în care a atras 500.000 de euro, potrivit unui comunicat.

În prezent, Footprints este evaluată la 5 milioane de euro, iar soluția sa este folosită de retaileri mari din România, Emiratele Arabe Unite, Serbia și Bulgaria. Robin Good, compania de accelerare și dezvoltare de business dedicată start-up-urilor tech din România a organizat și condus runda de investiții.

Prin această finanțare se va permite accesul pe mai multe piețe, obiectivul companiei fiind extinderea prezenței în Emiratele Arabe Unite și în Uniunea Europeană. De asemenea, va permite dezvoltarea platformei și a algoritmilor AI în direcția îmbunătățirii predicțiilor comportamentului de consum în retailul fizic.

Opt investitori privați au susținut runda de finanțare, printre care Sandu Băbășan, partener Robin Good – un recunoscut antreprenor din online-ul românesc cu o vastă experiență de business, rezultată din proiecte care au inovat industria comerțului digital, Florin M. Pop, membru al grupului de investitori Transylvania Angels Network –  un investitor activ din România cu investiții în peste 15 proiecte de start-up în diferite domenii și Lorand Soares Szasz, antreprenor și specialist în dezvoltarea accelerată a business-urilor.

„Am închis runda de investiții după 2 luni, în care am atras 500.000 de euro, și am reconfirmat pe de-o parte potențialul platformei Footprints, într-o piață globală de Retail Media, estimată să atingă, la finalul lui 2022, venituri de 50 de miliarde de dolari, și pe de altă parte al industriei de retail, care, prin digitalizare, va trece printr-o transformare radicală în următoare perioadă. Investiția ne oferă premisele dezvoltării mai rapide a produsului și permite accelerarea prezenţei platformei în mai multe piețe”,

Dan Marc, fondator și CEO Footprints For Retail.

Soluţia Footprints are la bază o tehnologie unică ce le oferă companiilor din comerțul offline posibilitatea de a monetiza datele generate de proprii clienți. Acest lucru se realizează prin conversia traficului anonim în clienți profitabili, cu un comportament de achiziție predictibil, analizând în mod unitar datele comportamentale din offline și online, cu ajutorul inteligenței artificiale și automatizării algoritmice.

Footprints For Retail este singura companie românească inclusă în Microsoft Pegasus, programul Microsoft care se desfășoară la nivel global și include 12 companii pe care pariază că vor remodela businessul și modul de operare al comerțului clasic.

Printre clienții Footprints For Retail se numără: INGKA Holding B.V. (operator al magazinelor IKEA), Majid Al Futtaim (conglomerat în industria imobiliară și de retail din EAU), NEPI, Vienna Insurance Group, Jaguar, Hyundai, Land Rover, Erste Group, First Bank şi Ţiriac Group.

„Viteza cu care Footprints convertește clienți internaționali arată maturitatea echipei și a produsului dezvoltat, într-o piață în care opțiunile sunt limitate. Unicitatea platformei, combinată cu inovația tehnologiei, dar și cu nevoia și dorința de a transforma retailul au determinat închiderea rapidă și cu succes a rundei de finanțare. Footprints a atras investitori care au încredere că soluția dezvoltată în România va perturba evoluția liniară a industriei de Retail Media şi o va face accesibilă oricărui retailer”,

a completat Sandu Băbășan, investitor și partener Robin Good.

Articole similare

Ad