Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Galassini Romania incearca sa eficientizeze activitatea de transport

Cifra de afaceri realizata de Galassini Romania a scazut de la an la an, de la 14,4 milioane de euro in 2010 (ultimul an cand s-a inregistrat profit) la 9,4 milioane in 2012 si 7,7 milioane de euro in 2013. „Costurile au crescut, iar tarifele s-au redus si cred ca unul dintre principalele motive este derularea comenzilor pe bursa de transport, unde tarifele vehiculate sunt extrem de mici. Clientii de transport vaneaza cel mai mic pret, chiar si cinci euro fac diferenta.
 

Si aceasta situatie este valabila si pentru import si pentru export“, a aratat administratorul companiei, care considera ca alt factor ce contribuie la reducerea tarifelor este cresterea flotei totale din Romania, si mai ales din partea de vest a tarii, plus ca in tara noastra mai ales sunt multi transportatori neprofesionisti, care habar nu au care le sunt costurile si le convine sa transporte pe tarife de nimic, iar asta, spune administratorul Galassini Romania, se vede in expeditiile pe care le deruleaza compania.
Ferruccio Galassini considera ca autoritatile din Romania ar trebui sa intervina pentru a reglementa piata. Tariful minim/km ar putea fi o solutie, crede acesta, dar sunt si alte masuri. „In Franta, de exemplu, s-a introdus obligatia de a plati facturile la maximum 30 de zile, dupa care, daca doresti, poti actiona debitorul in judecata si se rezolva rapid. In Italia, in schimb, la fel ca in Romania, astfel de procese dureaza si 10 ani. Se pierd si timp, si bani. Asa ca transportatorii prefera sa fie de treaba si sa spere ca factura va fi platita pana la urma. O solutie ar fi acceptarea declaratiei de recunoastere a debitului, imediat dupa primirea facturii. Deoarece o factura este foarte usor de contestat, cei ce nu vor sa plateasca vin cu tot felul de motive. Daca ar exista o astfel de declaratie am putea merge la judecator cu ea, iar cauza s-ar rezolva foarte repede. Am avut multi clienti care nu plateau la timp – nu este vorba de cei cu contracte – si acum accepta bilete la ordin. Este un fel de garantie ca plata se va face. Avem 7-8 clienti care ne dau bilet la ordin la descarcare.“.

Amanunte interesante despre planurile Galassini in Romania puteti gasi in numarul din decembrie al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad