AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Goldhofer, implicat într-un proiect spectaculos în Mexic

Din martie până în mai 2021, Transportes Muciño a realizat un proiect de transport excepțional al unei turbine de gaz de 320 t și al unui generator de 380 t, pe o rută foarte dificilă, din portul Tampico până la centrala electrică aflată Tamazunchale II (Mexic) în construcție. Pentru aceasta compania a folosit Goldhofer »ADDRIVE« și noul »ADDRONIC«. Beneficiarul proiectului este Mitsubishi Power Americas, Inc.

Tamazunchale II este cea mai mare centrală electrică din America de Sud, de 514 MW, alimentată cu gaz. Generatorul de 380 t care a fost transportat aici are 10,200 x 5,430 x 5,410 m și, deoarece traseul includea multe obstacole, pante de până la 19%, viraje ac de păr și porțiuni înguste, nu se puteau folosi combinații convenționale de trailere grele. De aceea au fost alese mai multe module Goldhofer și podul »FAKTOR« 5, iar datorită »ADDRONIC« au putut fi sincronizate funcțiile de bază (virare, ridicare și condus) de la cel mult patru module »ADDRIVE«. Și în plus s-au putut integra ușor și alte combinații.

Inițial au fost două combinați »FAKTOR« 5 de câte 18 linii de axe, un camion împingător și două tractoare și două module »ADDRIVE«, greutatea totală fără camioane fiind de circa 705 t. Apoi, în orașul Jaltocan, convoiul a fost transformat într-o combinație paralelă de 2×9 axe, cu 6 linii de axe »ADDRIVE« sincronizate prin intermediul »ADDRONIC«, care, cu trei tractoare, a putut trece cu succes și prin zone cu înclinație de 14% de pe drumuri înguste. Cu tractoarele detașate, convoiul a trecut de 46 de viraje ac de păr și de o curbă de 54 de grade în Chapulhuacanito și apoi, după o altă transformare într-o combinație de 2×12 linii de axe paralele, a ajuns la centrala electrică, după ce pe ultima milă modulele sincronizate »ADDRIVE« au jucat din nou un rol important când s-a trecut printr-o zonă cu înclinație de 19%.

În total a fost vorba de peste 126 de viraje. Pentru acest proiect au fost făcute șase ranforsări majore de poduri la Panuco, Veracruz, Platon Sanche și alte câteva poduri de pe taseu, iar unele dintre acestea au trebuit traversate fără camioane pentru a reduce greutatea totală și a evita abaterile lungi.

Pregătirea proiectului a durat mai mult de 16 luni.

Articole similare

Ad