Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Goodyear tinteste pozitia de lider pe piata romaneasca a anvelopelor de camion

Si Ovidiu Balan, directorul general Goodyear Dunlop Tires Romania si Bulgaria, constata o crestere cu 20% a vanzarilor de anvelope la noi in tara, deci „suntem pe drumul cel bun, desi mai avem pana sa ajungem la nivelul din 2007. Sunt placut surprins de faptul ca aceasta criza economica nu a afectat industria de anvelope in masura in care a afectat alte industrii: fiind un element de siguranta, firmele acorda tot mai multa atentie pneurilor.“
 

Daca anvelopele Premium reprezentau acum cativa ani 30-40% din totalul vanzarilor Goodyear Dunlop Tires in Romania, acum au ajuns la circa 50%, deoarece transportatorii si-au dat seama ca este mai eficient sa plateasca mai mult pentru o durata de viata mai mare. In plus, disponibilitatea anvelopelor Premium este, de multe ori, mai mare, si asta influenteaza vanzarile.
Desi prefera anvelopele din clasa superioara, romanii nu apeleaza la resapare sau recanelare pentru a prelungi viata acestora, asa cum ar fi posibil.
Vanzarile de pneuri resapate reprezinta sub 5% din totalul vanzarilor Goodyear, fara progrese de la an la an la acest capitol. Iar compania incearca sa schimbe ceva in mentalitatea transportatorilor, dar fara a se concentra foarte mult pe acest segment.
Goodyear este in continuare, asa cum declara directorul sau general, lider de piata in Romania la anvelope de autoturisme si anul acesta poate ajunge pe locul intai si la cele de camion.
Promovarea se face prin cele doua mari campanii sezoniere la nivel national – una dintre ele a demarat in octombrie – si prin programe locale, cu accent atat pe produse, cat si pe servicii.
Pretul anvelopelor Goodyear comercializate in Romania este cu 10% mai mare decat anul trecut, din cauza scumpirii materiei prime, care oricum determina o crestere anuala de pret de 3-5%.

Articole similare

Ad