Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Grupul Eurolines Romania – crestere de 30% a cifrei de afaceri in 2013

Grupul Eurolines Romania estimeaza pentru sfarsitul acestui an o cifra de afaceri de 331de milioane de lei, in crestere cu 30 % fata de cifra de afaceri a lui 2012, cand a inregistrat 254 de milioane lei.
Touring Europabus Romania, compania care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter, estimeaza pentru finele acestui an o cifra de afaceri de 230 de milioane de lei, comparativ cu 178 milioane lei in 2012.
 

Vanzarile de pachete turistice distribuite prin retelele TUI TravelCenter si Eurolines au inregistrat in anul 2013 o crestere de aproximativ 62% comparativ cu nivelul inregistrat in anul 2012, ajungand la nivelul de 69,41 de milioane de lei.
Vanzarile de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter si Eurolines au crescut cu 19%, ajungand la nivelul de 87,66 milioane de lei, iar cele aferente transportului international cu autocarul sub brandul Eurolines, au avut un avans de 6% in 2013 comparativ cu 2012, atingand 38,76 de milioane de lei.
In acest an, reteaua TUI TravelCenter si Eurolines s-a extins cu 16 agentii de turism, birourile de vanzari fiind deschise, potrivit strategiei de dezvoltare a grupului Eurolines, in mall-uri si centrele comerciale mari. Cu cele 78 de birouri de vanzari, reteaua TUI TravelCenter si Eurolines este cea mai mare retea de agentii din Romania.
“2013 a marcat doi ani de prezenta in Romania a celui mai puternic brand din turism din lume, TUI Travel PLC. TUI TravelCenter prin Eurolines, reprezentantul unic in Romania al TUI Travel PLC, a marcat acesti doi ani cu majorarea semnificativa a vanzarilor de pachete turistice, de 62% fata de anul trecut si prin deschiderea unui nou birou de vanzari la Chisinau. Dezvoltarea retelei de distributie sub cele doua branduri TUI TravelCenter si Eurolines a fost unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru acest an si va fi si pentru 2014. Prioritare sunt si investitiile in sesiunile de training pentru echipele de consultanti de turism, accentul fiind pus pe acordarea un-or servicii de excelenta pentru fiecare client si partener al nostru”, a declarar Dragos Anastasiu, presedintele Grupului Eurolines Romania.
In 2014, strategia Grupului se axeaza pe consolidarea liniilor de business, a pozitiei de lider pe piata si pe dezvoltarea afacerilor in mediul online.

Articole similare

Ad