Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GXO și brandul Versace își reînnoiesc colaborarea în Italia

Cel mai mare furnizor de logistică contractuală din lume, GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO) și-a reînnoit parteneriatul cu Versace, emblematicul brand de modă de lux, pentru gestionarea logisticii omnichannel în toate liniile de produse Versace, inclusiv retururile B2B și B2C, controlul calității și serviciile cu valoare adăugată, precum etichetarea și repararea hainelor.

„Suntem onorați că Versace continuă să încredințeze gestionarea logisticii sale echipelor noastre din Italia, aducând parteneriatul nostru la aproape două decenii”, a declarat Alessandro Renzo, Managing Director al GXO pentru Italia și Elveția. „Ne-am extins parteneriatul de-a lungul timpului, adăugând canale de vânzare suplimentare și noi linii de produse, și așteptăm cu nerăbdare să continuăm să creștem împreună prin îmbunătățirea continuă bazată pe tehnologie.”

Aproximativ 2,4 milioane de unități pe an pregătește GXO și în același timp gestionează toate liniile de produse Versace de la îmbrăcăminte pe umerașe și plate, accesorii, parfumuri, bijuterii, articole de pentru casă și materii prime, la logistica omnichannel, inclusiv livrările directe către consumatori, din două depozite din Bellinzago Novarese și Novara – fiecare cu mezanine care însumează 12.000 de metri pătrați.

Pentru a crește eficiența operațională, GXO a implementat în fiecare depozit o serie de tehnologii, inclusiv sortatoare de îmbrăcăminte suspendate, RFID și transportoare. Angajamentul GXO față de ESG este reflectat în locațiile cu iluminat LED și un model de furnizarea a personalului direct.

„Un partener cu o vastă experiență în domeniul logisticii pentru moda de lux și expertiza, profesionalismul și atenția la detalii pe care le oferă echipa GXO, precum și îmbunătățirea continuă bazată pe tehnologie, sunt esențiale pentru a ne ajuta să ne îndeplinim promisiunea față de clienți”, a declarat Fulvio Mizzau, director de logistică la Versace. „Ne așteaptă provocări mari în viitorul apropiat și suntem optimiști că le putem depăși pe toate cu GXO.”

În Europa, GXO operează mai mult de 60 de site-uri dedicate soluțiilor logistice pentru industria modei. De asemenea, GXO își optimizează lanțurile de aprovizionare, folosindu-și tehnologia de vârf, amploarea și expertiza pentru a îmbunătăți fluxul de bunuri și pentru a oferi consumatorului cea mai bună experiență în pregătirea comenzilor de comerț electronic, distribuția omnichannel, serviciile cu valoare adăugată și logistica inversă. GXO și-a implementat cu succes tehnologii care permit mărcilor de modă să-și optimizeze operațiunile, prin reducerea costurile și îmbunătățirea securității. Sistemul de sortare 3D al GXO mărește productivitatea de 3 ori în timpul sezonului de vârf. Brațele robotizate Pick-it-easy accelerează procesele de picking pentru comenzile de comerț electronic. Scanerele portabile cresc productivitatea, în timp ce soluția de ambalare 3D reduce costurile de expediere și impactul asupra mediului.

Articole similare

Ad