Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Hankook Tire anunță rezultatele financiare pentru 2021

Producătorul de anvelope Hankook a anunțat rezultatele pentru anul financiar 2021. Compania a avut vânzări globale de 7,142 trilioane KRW (~ 5,279 milioane EUR) și o creștere a profitului operațional față de aceeași perioadă a anului trecut de 2,2%, până la 641 miliarde KRW (~ 474 milioane EUR). Un factor important al vânzărilor pentru Hankook au fost anvelopele cu diametru mare (18 inch și mai mult). Această categorie de anvelope reprezintă 37,7% din vânzările totale de anvelope auto, o creștere cu 3,1 puncte procentuale față de anul precedent.

După ce a înregistrat vânzări solide în regiunile majore în prima jumătate a anului 2021, Hankook Tire a reușit să-și continue creșterea constantă, rezultând o creștere cu 10,7% a vânzărilor și o creștere cu 2,2% a profitului operațional față de anul precedent. În a doua jumătate a anului, impulsul a încetinit și, în timp ce economia globală a abordat colectiv probleme precum întreruperile lanțului global de aprovizionare, penuria de semiconductori și creșterea costurilor materiilor prime, Hankook a dat dovadă de flexibilitate cu performanțe promițătoare de afaceri.

Factorii cheie care au contribuit la aceasta sunt creșterea continuă a vânzărilor de anvelope de schimb, o strategie regională eficientă de prețuri și vânzări puternice de anvelope cu diametru mare. Vânzările de anvelope cu diametru mare, de 18 inch sau mai mult, au crescut cu 3,1 puncte procentuale (pp) comparativ cu anul precedent, reprezentând 37,7% din vânzările totale de anvelope pentru pasageri.

Al patrulea sfert a fost o piatră de poticnire specială pentru Hankook Tire. Compania a înregistrat o scădere a veniturilor din vânzări la 1.889 trilioane KRW (~ 1,397 milioane de euro), în timp ce profitul operațional a scăzut cu 61,3% față de aceeași perioadă a anului trecut și cu 51,3% KnK la 87,9 miliarde KRW. Această scădere se datorează în mare parte creșterii costurilor de operare și reducerii oportunităților de vânzare cauzate de grevele muncitorilor de la fabricile Hankook Daejeon și Geumsan din Coreea.

Cu toate acestea, vânzarea de anvelope cu diametru mare a devenit din nou forța motrice a creșterii. Vânzările lor au crescut cu 1,5 puncte procentuale comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și au reprezentat 38,9% din vânzările totale de anvelope pentru autoturisme în trimestrul al patrulea. În special, vânzările de anvelope cu diametru mare în China au reprezentat 46,4% din vânzările totale, o creștere de 6,7 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut. Alte piețe au înregistrat, de asemenea, performanțe puternice în vânzările de anvelope cu diametru mare, cu creșteri de 2 pp în Europa și 2,9 pp în Coreea.

Între timp, Hankook Tire a continuat să obțină o recunoaștere remarcabilă pentru calitatea produselor sale, precum și pentru practicile sale durabile. Anul trecut, Hankook a primit cele mai bune note la mai multe teste de anvelope, efectuate de reviste auto de top din Germania și Marea Britanie. Auto Bild, cea mai prestigioasă revistă de automobile din Europa, a acordat Hankook Tire premiul „Producătorul anului de anvelope” la categoria pentru orice vreme. În plus, Hankook este listat pentru al șaselea an consecutiv în Dow Jones Sustainability Indices World, care identifică liderii globali în domeniul durabilității.

Mai mult, Hankook și-a consolidat poziția în sectoarele premium pentru prima instalare (OE) și anvelope pentru vehicule electrice (EV) în 2021, compania începând să echipeze Porsche Panamera, BMW X3M și X4M în timp ce își instalează anvelopele EV pe Audi e-tron. GT și Volkswagen ID.4.

Hankook intenționează să crească în continuare valoarea mărcii sale în 2022. Scopul companiei este de a obține o creștere de două cifre în acest an și de a crește ponderea vânzărilor de anvelope cu diametru mare la 42% din vânzările totale de anvelope pentru autoturisme. Hankook își va intensifica eforturile de a-și consolida afacerile pe piețele majore, de a extinde parteneriatele OE cu producătorii mondiali de automobile premium și de a câștiga lider în sectorul anvelopelor pentru vehicule electrice. Hankook va fi furnizorul de anvelope și partener tehnologic pentru Campionatul Mondial de Formula E ABB FIA din al patrulea trimestru al acestui an.

Articole similare

Ad