Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

HAVI si Scania ajuta la reducerea emisiilor de CO2 in lantul logistic al McDonald’s

HAVI si Scania vor incepe implementarea unui proiect pe cinci ani menit sa reduca semnificativ amprenta de carbon in operatiunile de transport catre si de la restaurantele McDonald’s in mai multe state europene folosind solutiile Scania Next Generation pentru camioane.
Scopul este de a reduce semnificativ consumul de combustibil al vehiculelor si trecerea a circa 70% din flota HAVI la combustibil alternativ, de exemplu, modele pe gas sau hibride, pana in 2021 in mai multe state.
 

Emisiile de CO2 in livrarile efectuate de HAVI pentru McDonald’s folosind viitoarea generatie de camioane Scania si solutiile de operare vor fi permanent monitorizate in timp real. Aceasta semnificativa transformare a flotei este de asteptat sa reduca emisiile de CO2 de la 15 la 40% pe fiecare kilometru, in functie de traseu, de combustibil si conditiile din trafic. „Fara indoiala, am observat o crestere pentru solutii de transport sustenabile. Acesta este un exemplu de parteneriat inteligent prin care putem fi mai inventivi si impreuna sa acceleram schimbarea pentru un sistem de transport sustenabil“, a spus Henrik Henriksson, presedinte si CEO Scania.
Camioanele pe gaz si hibride sunt desemnate sa genereze emisii aproape zero si sa reduca semnificativ emisiile de carbon din orase. Camioanele sunt semnificativ mai silentioase si impreuna cu echipamentul de racire vor ajuta la reducerea impactului pe care il au livrarile in orase si nu numai.
In plus, HAVI si Scania dezvolta un model de camion dotat cu un echipament special pentru colectarea deseurilor precum uleiul alimentar sau materiale din plastic. Solutia va ajuta la cresterea activitatii de reciclare si la reducerea curselor de transport pentru colectarea deseurilor, reducand implicit si kilometri suplimentari si, de asemenea, impactul CO2. Asa ca, acest parteneriat nu numai ca se indreapta catre un viitor sustenabil, dar trece la actiune pe baza unor solutii si tehnologii care sunt disponibile si pregatite pentru implementare la clienti precum McDonald’s. Colaborarea dintre cele doua parti se va concentra pe Europa si se va studia o abordare similara si pentru Asia.

Articole similare

Ad