Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În noul context pandemic, serviciul „curbside pickup“ poate lua avânt

Principalele provocări ale Flanco în contextul actual al pandemiei sunt generate de dorinţa de a menţine depozitele funcționale şi de a nu pierde oameni, arată Cătălin Cîrnaru, Supply Chain Manager Flanco România, în cadrul celei de-a șasea ediții a „Supply Chain & Logistics Forum“, organizată de BusinessMark. „Cele trei depozite centrale preiau fluxuri diferite de mărfuri. Ideea de a nu pune toate ouăle într-un singur coș ne-a ajutat la începutul pandemiei, când volumele pe online au explodat, însă ne-au scăzut mult volumele pe care trebuia să le distribuim către magazine. Atunci am reușit să mutăm volume între depozite astfel încât să nu avem lipsuri pe anumite depozite pe zona de fulfillment, ci acestea să fie mai degrabă preluate în zona de depozit de distribuție clasică.“

Cătălin Cîrnaru, care remarcă existenţa unor provocări şi în zona de last mile din cauza faptului că „apar nume noi de străzi peste noapte“, observă şi o înțelegere mai mare venită din partea clienților în zona de livrare. „Contextul ne-a făcut să înțelegem că pot exista deviații în timpii de livrare“, remarcă acesta. Reprezentantul Flanco subliniază că o componentă importantă în zona de last mile, pe care se aşteaptă să evoluăm în următorii doi ani, este cea de „curbside pickup“ (un serviciu care le permite clienților să își colecteze comanda dintr-o locație convenabilă). „Acest tip de livrare nu a prins foarte mult la noi, însă mă aştept ca să penetreze mai bine în noul context al pandemiei“, a precizat reprezentantul Flanco.

Articole similare

Ad