Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Incepe ofensiva Ford Trucks pe piata de camioane din Estul Europei

Daca in ultimii trei-patru ani s-a ocupat serios de reteaua de vanzari in Africa, Orientul Mijlociu si fostele state CSI, unde a putut vinde si versiuni Euro 3, dupa lansarea generatiei de motoare Euro 6 si un face-lift al gamei de camioane lansate in urma cu cativa ani principala tinta a devenit piata est-europeana de camioane, producatorul turc concentrandu-se pe tari-cheie, precum Polonia, Ungaria, Cehia, Romania si fostele tari ex-iugoslave, toate piete in crestere.
 

„Ne ocupam de piata estica din patru huburi: in Romania vom avea un dealer unic, sustinut de o echipa locala proprie, care se va ocupa nu numai de Romania, ci si de alte tari din Balcani (Bulgaria, Grecia si, cel mai probabil, Ucraina). Centrul din Ungaria se va ocupa de Ungaria si de tarile ex-iugoslave, hubul din Cehia se va ocupa si de Slovacia, iar cel polonez, de Polonia si de alte tari din Balcani”, a declarat Ercan Emrah Duman, directorul international al Ford Otosan.
„In ultimii un an si jumatate-doi ani, ne-am ocupat cu analiza pietei, incercand sa ne gasim parteneri, analizand strategii de preturi, de after-sales, de retea. Acum am identificat majoritatea partenerilor si vom incepe vanzarile din ultimul trimestru al anului pana in 2017, cand va fi definitivata reteaua in estul Europei. Pentru a sustine utilizarea camioanelor Ford si pe drumurile vest-europene, producatorul turc a incheiat un parteneriat de service cu Tip Trailers, companie specializata pe servicii de inchiriere de semiremorci, care isi doreste sa intre si pe segmentul de camioane si investeste intr-o retea de service de camioane. In total, peste 65 de service-uri de camioane TIP Trailers vor putea oferi asistenta si pentru Ford Cargo in toata Europa. In plus, Ford Trucks a pus la punct un serviciu de call-center, prin care clientii vor putea beneficia de asistenta rutiera 7/24 h.

Articole similare

Ad