Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Interbrands va incepe un amplu proces de automatizare in spatiul inchiriat din P3 Bucharest A1

P3 Logistic Parks (P3) a semnat un contract de inchiriere cu Interbrands Marketing & Distribution pentru 24.830 mp de spatii logistice si de birouri in parcul P3 Bucharest A1. Interbrands este deja client al parcului din 2006 si a decis sa se mute intr-un depozit mai mare, care sa poata acomoda proiectele de expansiune a operatiunilor din Romania ale Orbico Group. Cu aceasta ocazie, Interbrands incepe si implementarea unui amplu proiect de automatizare a logisticii in noul depozit.

„In 27 de ani de activitate pe piata din Romania, Interbrands a crescut organic de la cateva masini de distributie si cateva zeci de angajati la peste 1.500 de angajati, 3 centre logistice moderne si 20 puncte de cross-docking, o flota de peste 1.400 de masini si o cifra de afaceri de peste 200 de milioane de euro. Interbrands reprezinta o solutie completa si performanta de servicii logistice si distributie, cu acoperire nationala, care deserveste in prezent peste 20.000 de comercianti din toate canalele de retail si care este scalabila pentru a putea continua expansiunea afacerilor. Avem nevoie de un hub logistic puternic si in parcul P3 Bucharest A1 am gasit depozite premium, cu dotari la cele mai inalte standarde internationale, dar si parteneri de discutie onesti si deschisi la a gasi solutii in orice imprejurare. Estimam ca intregul proces de automatizare va dura pana in 2022 si ca va fi o investitie de aproximativ 3 milioane de euro”, a spus Alexandrina Marinova, director general Interbrands Marketing & Distribution.
 
Infiintata in 1993, Interbrands a devenit cea mai importanta companie de distributie a bunurilor de larg consum din Romania, partenerul si distribuitorul unora dintre cei mai cunoscuti producatori de bunuri de larg consum din lume: Procter & Gamble, Nestle, British American Tobacco, Philip Morris, Danone etc. Din 2012 compania a inceput sa produca propriile branduri: Naturalesse, Ops, Bono, Estime. Interbrands asigura servicii integrate de management al lantului logistic, acoperind toata aria de activitati specifice, de la import, logistica, merchandising si promovare, pana la distributie, vanzare si incasarea banilor, transport si livrare la clientii finali (retaileri sau consumatori). Interbrands se implica si in comunitate prin campania educationala “Impreuna sustinem educatia”, alaturi de Salvati Copiii. In 2019, compania a fost preluata de Grupul Orbico, unul dintre cei mai mari distribuitori de bunuri de larg consum din Europa Centrala si de Est.

Articole similare

Ad