AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Interes tot mai mare pentru piata romaneasca

Cu o experienta de peste 30 de ani pe piata rezervarilor de feribot pentru carausi, Trans Ferry este prezent de cativa ani in Romania, dar in ultimul timp s-a concentrat mai mult asupra activitatii din tara noastra, considerand ca transporturile rutiere sunt aici cu mult inaintea altor domenii din economia nationala – fapt care se remarca si din cresterea accelerata a volumelor companiei, in ceea ce priveste atat rezervarile de feribot si tren, cat si solutiile de plata a taxelor de autostrada din Europa
 

In plus, asa cum arata Sabin Moraru, reprezentant al grupului 360 Payment Solutions in Romania, „transportatorii romani, spre deosebire de cei din alte tari central si est-europene, dau dovada de responsabilitate si independenta, nefiind doar simpli carausi: ei sunt cei care isi fac si isi platesc rezervarile si isi coordoneaza parcul auto, astfel incat reusesc sa-si optimizeze costurile indirecte“.
Dat fiind gradul de maturizare a pietei locale, Trans Ferry ofera in Romania toate serviciile pe care le ofera si in tarile din Europa de Vest: rezervari de bilete de feribot pe orice ruta de pe continent, precum si de tren pe liniile consacrate (Italia-Germania, Italia-Austria, Italia-Franta, Luxemburg-Spania sau Spania-Anglia), prin Plose Sistem Service se asigura solutii de plata a taxelor de autostrada din Europa si de recuperare a TVA si accizelor, iar prin Yes Money (un card bancar Visa in conexiune cu numarul camionului, nu cu numele soferilor – data fiind fluctuatia de personal din domeniu) managerul are un control total asupra platilor pe care le fac soferii in Europa si poate retrage cash, de la orice bancomat, pana la 8.000 de euro/zi, ceea ce, asa cum arata reprezentantul Trans Ferry, niciun card romanesc nu permite, date fiind normele BNR. Iar soferul are acces la bani doar daca managerul de flota este de acord cu asta.
Cresterea cifrei de afaceri din Romania in 2015 fata de 2014 a fost „de-a dreptul impresionanta“, iar anul acesta a inceput conform asteptarilor si „speram sa avem o crestere cu 50% fata de 2015“.

Franta-Anglia, in topul solicitarilor
Asa cum arata Sabin Moraru, ruta de feribot cea mai frecventata este cea dintre Franta si Anglia, pentru care Trans Ferry ofera, prin DFDS, posibilitatea traversarii Canalului Manecii prin porturile Calais sau Dunkirque, de unde sunt in fiecare zi pana la 27 de curse catre Dover, „ceea ce le da transportatorilor o mare libertate in organizare, cu atat mai mult cu cat DFDS urmeaza sa mai introduca un feribot la Calais. In plus, putem sa inregistram numerele de inmatriculare ale camioanelor clientilor nostri in baza de date DFDS, ceea ce pentru ei inseamna mai mult timp pentru realizarea altor activitati, deoarece nu mai sunt necesare rezervari manuale.“
Alternativa feroviara pentru aceasta ruta este Euro Tunnel, pentru care se pot face, de asemenea, rezervari prin Trans Ferry. Costul este in acest caz mai mare, dar si timpul de trecere este mai scurt. Alaturi de aceasta ruta, date fiind relatiile culturale dintre transportatorii romani si clientii italieni, foarte solicitate sunt si cele care leaga Italia peninsulara de Grecia, Spania, Sicilia si Sardinia.

Servicii personalizate, sprijin pe diverse planuri
Trans Ferry are, asa cum promit reprezentantii sai, o politica flexibila, „incercand sa personalizam preturile si serviciile in functie de necesitatile clientilor“. De exemplu, pe relatia Franta-Anglia se ofera discounturi de volum, dat fiind numarul de curse in continua crestere spre Anglia si Irlanda.
Compania nu are exclusivitate pe nicio ruta si, „de altfel, nici nu ne dorim: concurenta ne-a ajutat sa devenim mai performanti si, in cele din urma, se traduce prin avantaje pentru clienti“.
Pentru anumite rute rezervarea trebuie facuta cu 1-2 zile inainte, deoarece este o singura cursa de feribot pe zi.
In ceea ce priveste problemele de la trecerea din Franta in Anglia, Trans Ferry isi consiliaza clientii in functie de situatia existenta la momentul respectiv, de tipul semiremorcii si de locul de descarcare din Anglia. Dar de multe ori transportatorii aleg sa plece din Dunkirque – un port mult mai sigur decat Calais – de unde numai DFDS are curse. „De altfel, niciun client de-al nostru nu a avut probleme cu imigrantii in Dunkirque. Pe de alta parte, avem clienti carora le-am recomandat porturile Rotterdam sau Zeebrugge pentru trecerile catre Anglia. In plus, daca au nevoie de suport juridic, clientii nostri pot beneficia de serviciile celei mai mari case de avocatura din Europa specializate pe probleme de transport si logistica, platind un pret unic/caz, prin serviciul Yes Money Legal Assistance.“
Asa cum puncteaza reprezentantul Trans Ferry, e bine ca transportatorii care merg spre Anglia sa stie ca imigrantii pot crea probleme oricui daca soferii nu sunt vigilenti, mai ales ca cei mai multi asiguratori au exclus din politele CMR despagubirile privind incidentele create de refugiati.
Compania nu lucreaza in alte zone tensionate ale Europei, dar probleme minore au mai aparut la trecerile cu feribotul in Grecia sau Italia.

Conditii preferentiale pentru cei care apeleaza la pachetul complet
Asa cum arata Sabin Moraru, documentatia Plose Sistem Service pentru recuperarea TVA si a accizelor este foarte simplificata, personalizata pentru fiecare tara, in functie de cerintele ei, iar facturile sunt si ele simple, „desi am observat o tendinta de a emite facturi foarte complexe“. Plata efectiva a TVA se face cel mai rapid pentru Germania si Austria, iar in cazul celorlalte tari durata difera in functie de legislatia nationala.
Compania are si clienti pentru care se ocupa de recuperarea TVA din Romania, dar e vorba de clienti externi.
De asemenea, Trans Ferry are printre clienti si firme care apeleaza la toata gama sa de servicii, beneficiind astfel de conditii preferentiale.

Articole similare