Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Investitiile continua, in paralel cu eficientizarea activitatii

Dolo Trans Olimpic a avut in 2017 o cifra de afaceri de 38.668.521,05 euro, cu 10% mai mare decat cea din 2016, crestere datorata in special deschiderii unei platforme de stocaj si extinderii volumelor clientilor deja existenti. Transportul de autovehicule continua sa aiba cea mai mare contributie atat la cifra de afaceri, cat si la profit, ceea ce a facut ca transportul de marfuri generale – unde clientii prefera in general firmele cu flote mici, de la care pot obtine tarife reduse – sa fie lasat deoparte. Dolo Trans este fruntasa la nivel national si in ceea ce priveste activele, cu 43.582.270 de euro, in crestere cu 16% fata de anul anterior, si in crestere ar fi putut fi si profitul – care a fost de 838.237 de euro anul trecut – daca nu ar fi existat investitiile substantiale din 2017.
 

Printre acestea se numara achizitia terenului si betonarea platformei de stocaj de 50.000 m2 din apropierea uzinei Dacia, unde nu se va lucra doar pentru producatorul roman, ci si pentru Peugeot, Citroën si Renault, ale caror autovehicule vor sosi aici inainte de a fi distribuite in tara, serviciu pe care Dolo il oferea si in trecut, dar la scara mult mai mica. Platforma este functionala din octombrie 2017 si are capacitate de 1.500-2.000 de autovehicule (ocupata integral), ce urmeaza sa fie extinsa cu alte 1.500 de masini, deoarece mai sunt circa 7.000 m2 de betonat. Cifra de afaceri a acestui punct de lucru a fost in ultimele trei luni din 2017 de 198.000 de euro, iar planurile pe 2018 includ achizitia unei alte suprafete de teren, pana la calea ferata, pentru a se asigura si accesul la aceasta. Inaugurarea caii ferate se numara printre obiectivele firmei pe 2018, dar la finalul lui august inca se astepta autorizatia de la Ministerul Transporturilor pentru terminalul intermodal de care Renault are nevoie si pe care il solicita si alti clienti, si care va permite aducerea autovehiculelor pe tren pana in zona de stocaj.

Articole similare