Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IRU, plan pentru reducerea emisiilor de CO2 in segmentul Vehiculelor Comerciale

Pentru ca tintele de reducere a emisiilor de CO2 din industria transporturilor si logisticii sa fie atinse, sectorul vehiculelor comerciale trebuie sa se concentreze pe imbunatatirea securitatii si eficientei, concluzioneaza un raport privind viitorul transportului comercial rutier publicat recent de IRU (Uniunea Transportatorilor Rutieri Internationali).
Masurile pentru a reduce emisiile din sectorul transporturilor comerciale ofera noi oportunitati pentru a creste siguranta traficului si pentru optimizarea eficientei operationale pe masura ce industria incearca sa indeplineasca tintele asumate.
 

Prin adoptarea unei abordari holistice catre sector a fost creata o viziune unica catre viitorul transportului rutier de marfa si de logistica. Scopul acestui raport este de a face un bilant despre cum evolueaza tehnologiile si cum ar putea noile trenduri sa modeleze utilizarea vehiculelor utilitare in viitor, se mai arata in raport. „Industria transportului de marfa si logisticii este in curs de a-si indeplini angajamentul de a reduce emisiile de CO2 cu 30% pana in 2030. Insa va fi foarte greu ca aceste tinte sa fie atinse fara o colaborare indeaproape intre partenerii din sectorul public si privat, asa cum sunt institutiile europene, guvernele tarilor membre, producatori de vehicule si de piese, furnizori de carburant, furnizori ITS, clienti si ONG-uri“, a declarat Marc Billiet, responsabil IRU pe probleme de mediu si transport marfa in Europa.

Articole similare

Ad