Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ISUZU

Anadolu Automobil Rom, importatorul autobuzelor Isuzu in tara noastra, propune pe segmentul urban modelul Citimark, de 9 m lungime si numai 2,3 m latime. Acesta este propulsat de motorul Isuzu 4HK1 E5S common rail turbo diesel intercooler, de 204 CP, cu cuplu maxim de 637 Nm atins intre 1.600 si 2.600 rpm, ce corespunde normei de poluare EEV (vehicul cu emisii reduse). Vehiculul are cutie manuala de viteze cu 6+1 trepte si poate fi configurat in numeroase variante, de la 17 locuri pe scaune plus 47 in picioare si loc pentru un carucior cu rotile la 25 de locuri pe scaune, 27 in picioare si spatiu de carucior.
 

La capitolul sistemelor de siguranta, Isuzu Citimark este echipat standard cu sistem de franare cu discuri atat pe axa fata, cat si pe spate, precum si cu dublu circuit pneumatic cu ABS si ASR. Tot in pachetul de baza mai intra imobilizatorul pentru motor, senzorii de parcare si limitatorul de viteza (obligatoriu prin lege, la 100 km/h). Optional se mai pot comanda preincalzitorul pentru motor, farurile de ceata si sistemul de coborare/ridicare a caroseriei (ECAS). Aceleasi sisteme de siguranta echipeaza si autobuzul interurban Novo, avand capacitate de transport de 27+1 locuri, propulsat de motorul Isuzu 4HK1 E5N de 5.2 l, cu 155 CP, care atinge cuplul maxim de 419 Nm intre 1.600 si 2.000 rpm. Cei care doresc un vehicul mai puternic pot alege Novo Ultra, cu motor 4HK1 E5C, avand patru cilindri in linie, 190 CP si cuplu maxim de 513 Nm, pe aceeasi plaja de turatii. Novo se adreseaza in special companiilor care efectueaza transport in interes propriu, avand un pachet de dotari standard foarte generos si un pret foarte atractiv. Optional, se pot comanda geamuri duble, sistem audio cu DVD si monitor LCD, preincalzitor pentru motor si chiar sistem de navigatie.
Compartimentele de bagaje laterale si cel din partea din spate a vehiculului au o capacitate totala de 4 m3.
Pentru cursele interurbane si intercity, modelul Isuzu Turquoise produs la Gebze Sekerpinar, este special proiectat pentru a fi comercializat in Comunitatea Europeana. Acesta este unul dintre cele mai populare vehicule de pe piata noastra, inregistrand vanzari foarte mari in fiecare an. Vehiculul este echipat si cu motor Isuzu de 5,2 l si 190 CP, cu un cuplu maxim de 513 Nm, atins intre 1.600 si 2.000 rpm, care corespunde normei de poluare EEV (vehicul cu emisii reduse). Cu o capacitate de transport de 23 pana la 31+1+1 locuri, Turquoise dispune de un pachet de dotari standard ce include ABS, ASR, tahograf digital, preincalzitor, instalatie de aer conditionat si senzori pentru parcarea cu spatele.
Turquoise VIP poate fi configurat in numeroase variante, in functie de solicitarile clientilor. Exista si varianta cu sase fotolii de piele cu posibilitatea de rotire la 360o, sistem de aer conditionat si incalzire functional si atunci cand motorul este oprit, navigatie si sistem audio-video cu DVD-Player si doua monitoare LCD.
Gama Isuzu s-a imbogatit cu doua modele noi, Novociti si Novociti Ultra, primul fiind destinat transportului urban, iar celalalt, transportului interurban.
Ambele au fost construite pe platforma modelului Novo, avand capacitate cilindrica de 5,2 l si 155 CP. Cuplul maxim este atins la 419 Nm intre 1.600 si 2.000 rpm. In ambele cazuri franarea se face pe discuri atat pe fata, cat si pe spate. Variantele in care poate fi configurat Novociti sunt multiple, de la 16 locuri pe scaune si 39 in picioare, pana la varianta cu 25 de locuri pe scaune si 16 in picioare. Modelul interurban Novociti Ultra poate avea o capacitate de transport de la 17 locuri pe scaune si 35 in picioare pana la 26 de locuri pe scaune si 17 in picioare. Ambele variante respecta norma de poluare EEV si au o echipare bogata, care include trapa pe evacuare, imobilizator motor, ABS, ASR, telecomanda usa fata.

Articole similare