Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Iveco Group își prezintă afacerile, strategia și ambițiile financiare pentru 2026

Italienii doresc ca separarea Iveco On Highway de CNH Industrial să creeze o companie globală de top pentru vehicule comerciale și de specialitate, sistem de propulsie și servicii financiare conexe

Separarea diviziilor de camioane pentru șosea și sistemelor de propulsie a evidențiat faptul că întreprinderile „On-Highway” și „Off-Highway” au cerințe diferite de reglementare, clienți diferiți și sunt influențate diferit de mega-tendințele industriei care se accelerează. Diviziunea este menită să maximizeze concentrarea și flexibilitatea managementului, să alinieze prioritățile și stimulentele de investiții, să răspundă mai bine nevoilor respective de afaceri și să optimizeze structura costurilor și a capitalului fiecărei companii pentru a genera o creștere profitabilă.

Grupului Iveco NV va deveni societatea holding a unui grup global de bunuri de capital, angajat în proiectarea, producția, marketing-ul, vânzarea, service-ul și finanțarea bunurilor produse de fiecare companie în parte. Divizia Vehicule Comerciale și Speciale proiectează, produce și distribuie o gamă completă de vehicule ușoare, medii și grele pentru transportul și distribuția de mărfuri sub marca Iveco; autobuze urbane și interurbane și autocare turistice sub mărcile Iveco Bus și Heuliez; vehicule pentru misiuni de apărare civilă sub marca Iveco Defence Vehicles; utilaje de carieră și miniere sub marca ASTRA; vehicule de stingere a incendiilor sub marca Magirus.

Divizia Powertrain proiectează, produce și distribuie, sub marca FPT Industrial, o gamă de motoare cu ardere internă, sisteme de propulsie alternative, sisteme de transmisie și osii pentru aplicații pe șosea și off-road, precum și alte industrii.

Sediul statutar al companiei este în Amsterdam, Țările de Jos, iar sediul principal va fi la Torino, Italia. În urma Fuziunii, Grupul va angaja aproximativ 33.500 de oameni, cu companii de producție, comerciale și de servicii financiare în 36 de țări.

Ghidată de o echipă de management puternică condusă de directorul executiv desemnat Gerrit Marx, compania se va strădui să ofere cea mai bună performanță și calitate în domeniile sale de afaceri și livrare superioară a serviciilor clienților, valorificând în același timp un ecosistem puternic de parteneriate reciproc avantajoase.

Grupul Iveco moștenește de la CNH Industrial un angajament ferm pentru un viitor durabil și anunță astăzi că a semnat The Climate Pledge, un angajament co-fondat de Amazon și Global Optimism pentru a atinge emisii zero de Carbon până în 2040, cu 10 ani înaintea obiectivului stabilit de Acordul de la Paris. Această intenție este un element integral al angajamentelor ESG mai ample ale companiei, inclusiv cele legate de siguranța la locul de muncă și rutieră, incluziune și diversitate și managementul ecologic al ciclului de viață al produsului.

Mai precis, pentru a aborda problemele legate de schimbările climatice, compania a integrat o serie de inițiative de reducere a emisiilor de carbon și subiecte specifice legate de climă în planul de sustenabilitate dezvăluit în Raportul de sustenabilitate 2020 al CNH Industrial, definind obiective strategice pe termen lung care îi vor conduce strategia de afaceri:

  • 2022: dezvoltarea motoarelor cu combustibil alternativ de ultimă generație care funcționează pe GNC și GNL și compatibile cu biometan, pentru a reduce în continuare emisiile de CO2 și Costul Total de Proprietate (TCO);
  • 2022: accent pe tehnologiile motoarelor cu gaz natural (GN) pentru a obține emisii ultra-scăzute de NOX în aplicații urbane;
  • 2023: dezvoltarea următoarei generații Electric Daily (inclusiv producția internă de e-drivelines și baterii);
  • 2023: dezvoltarea unei game complete de autobuze electrice;
  • 2023: implementarea soluțiilor mild hybrid pe vehiculele diesel și GNC;
  • 2024: dezvoltarea unei noi game complet electrice/pilă de combustie (inclusiv producția internă de osii electrice);
  • 2030: implementarea tehnologiilor alternative (electrice/hibride) de transmisie pe toate vehiculele, pentru a atinge -50% în emisiile de CO2.

Articole similare

Ad