Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco ON oferă un serviciu nou de plată pe utilizare pentru Daily

Iveco introduce pentru gama Daily o nouă abordare a planului de servicii, adaptată afacerii și operațiunilor desfăşurate de client. Astfel, noul serviciu Iveco ON – „Maintenance & Repair Pay-per-use“ – de tip abonament, introdus pentru modelele Daily cu Connectivity Box, se bazează pe utilizarea reală a vehiculului de către client, optimizând astfel costurile de service.

„Noua formulă Maintenance & Repair Pay-per-use este exemplul perfect al abordării Iveco focusate pe nevoile clienților, aplicată pachetelor de servicii planificate. Toate companiile au fluctuații în activitatea lor, iar în perioadele în care vehiculul este mai puţin utilizat sau este folosit în misiuni mai puțin solicitante, clientul va putea cheltui mai puțin pentru service“, a declarat Monica Bertolino, Head of TCO Services & Marketing After Market Solutions.

Noul serviciu Maintenance & Repair Pay-per-use extinde portofoliul de servicii digitale Iveco ON, adăugând un grad suplimentar de personalizare ofertei de întreținere și reparații corespunzătoare gamei Daily.

Articole similare

Ad