Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco România a livrat în 2022 circa 2.200 de vehicule ușoare și circa 455 medii și grele

Așa cum sintetizează Andrei Gagea, Business Director Iveco România, 2022 a fost un an bun, în care compania și-a consolidat poziția de lider pentru vehiculele din gama ușoară, cu o cotă de peste 25%, și și-a menținut locul secund în clasamentul general al vehiculelor de peste 3,5 t.

În total au fost livrate aproximativ 2.200 de utilitare ușoare noi și circa 455 medii și grele, iar dintre cele din gama grea aproximativ 80% sunt autotractoare și restul șasiuri de construcții și de vehicule municipale, în special gunoiere.

Compania a avut și vânzări de flote, în medie de 30 de unități/client, atât pentru Daily, cât și pentru modelele grele (către Treiro, Est Europa, Mistio, Transpeco), iar unele dintre acestea au fost împărțite în mai multe loturi, cu livrare atât în 2022, cât și în 2023.

În concluzie, „considerăm că am avut un an bun, deoarece am vândut mai multe unități decât în 2021 și chiar am depășit creșterea pieței, deci avem o cotă mai mare, și am trecut peste toate obstacolele generate de întârzierile de producție“.

Iveco România are și clienți multinaționali, dar nu mulți, și dintre ei au făcut anul trecut achiziții de flote Est Europa și Arcese – firma clujeană a cumpărat deja mai multe camioane pe gaz, dar, din cauza prețului mare al acestui combustibil din ultimul timp, a trecut pentru o vreme înapoi la modele diesel. Oricum, așa cum constată Andrei Gagea, aceste multinaționale au înmatriculat mai puține camioane în România decât în ani trecuți.

Articole similare

Ad