Numele modernizat va fi usor de pronuntat oriunde pe glob si mult mai potrivit erei digitale.
Ca urmare extinderii globale si pentru a se adapta pietei dinamice, compania internationala Jones Lang LaSalle specializata in furnizarea de servicii de consultanta in domeniul imobiliar, a decis ca de acum inainte sa utilizeze numele de “JLL” la nivel mondial si lanseaza un nou logo al firmei.
Scurtarea numelui firmei in “JLL” reprezinta o evolutie naturala a brand-ului bogat din punct de vedere istoric, cu peste 200 de ani de existenta. Reprezinta de altfel si o adaptare la diferite stiluri de comunicare din diverse tari, culturi si canale – mai ales pentru cel digital si online.
Charles Doyle, Chief Marketing and Communications Officer la JLL afirma: “Ne adaptam numele firmei, insa mostenirea noastra culturala, de colaborare, integritate si etica precum si livrarea de plusvaloare catre clienti, societate si investitori raman neschimbate. JLL este mai usor de pronuntat, de retinut, mai vizibil si reprezentativ pentru companie in orice tara activeaza spre a deservi clientii nostri.”
Doyle continua: “ Sfera din logo-ul JLL simbolizeaza toate aceste concepte- o companie globala, avand insa conexiuni locale, construite in stransa colaborare cu clientii nostri, oriunde acestia necesita serviciile noastre.”
Numele “JLL” si noul logo se vor implementa la nivel local intr-o perioada ce va dura maximum 2 ani. Numele legal al firmei – Jones Lang LaSalle Incorporated, precum si numele filialei LaSalle Investment Management vor ramane neschimbate.