Jumbo, retailerul grec de jucării, va amâna cu un an deschiderea magazinului online în România. Compania își menține însă planul de a extinde rețeaua locală de hipermarketuri la 15 unități în 2021. Noul magazin din Craiova va fi inaugurat până în toamnă. Vânzările Jumbo pe plan local în prima jumătate a anului 2021 au crescut cu aproximativ + 35%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Jumbo și-a majorat vânzările din România cu peste o treime în primul semestru, subsidiara locală consemnând cel mai rapid avans în rândul companiilor din grup, în pofida unui climat internațional “incert și volatil”, scrie Profit.ro. Se pare că problemele legate de aprovizionare și creșterea prețurilor materiilor prime și de transport au determinat grupul să își amâne pentru anul viitor lansarea e-magazinului în România.
Per total, vânzările grupului Jumbo pentru luna iunie 2021 au fost aproximativ la același nivel ca și anul trecut. Drept urmare, vânzările totale la nivel de grup în prima jumătate a anului (ianuarie-iunie 2021) au crescut cu aproximativ + 12,6% comparativ cu perioada corespunzătoare a anului trecut.
În România
În iunie, toate magazinele Jumbo din țară au continuat să funcționeze. Vânzările rețelei au fost reduse cu -4% în iunie 2021, comparativ cu aceeași perioadă din 2020. Vânzările din prima jumătate a anului 2021 au crescut cu aproximativ + 35%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
În cadrul recentei Adunări Generale Ordinare din 15 iunie, conducerea a informat acționarii despre faptul că la nivel mondial lanțul de aprovizionare a fost întrerupt „violent“. Aceste condiții fără precedent creează necesitatea unei noi strategii de aplicare în domeniul achizițiilor și planificării funcționării noilor magazine, se arată într-un comunicat al companiei elene.